نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
52235
-
الف
+

فلم سینمایی «تورنادو» در سینما آی فیلم بررسی می شود

فلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی ، تهیه کنندگی و نویسندگی «سید جواد هاشمی» در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی «سید جواد هاشمی» شنبه 30 قوس(آذر) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

 «تورنادو» که در گروه کودک و نوجوان تهیه شده به تازگی در سینماهای ایران به اکران گذاشته شده است.

اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی و ارسلان قاسمی در این فلم بازی کرده‌اند.

این فلم داستان پروفیسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه فضایی تبدیل می‌شود. حال با ورود چهار نوجوان به داستان و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی‌آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 19:45 شام به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
راستین

عالیه حرف نداره

کاربر مهمان

بهترین فیلمی که دیدم تورنادو بود.

کاربر مهمان

عالیییییییییی خیلی قشنگه

کاربر مهمان

خیلی قشنگه و جالبه عالیییییی