نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4211
-
الف
+

بازیگر جدید «پایتخت6» معرفی شد/آیا «نقی معمولی» وظیفه دولتی برعهده می گیرد؟

شکل و شمایل «نقی معمولی» در فصل ششم «پایتخت» ذهن‌ها را به این سو برده است که این کرکتر در فصل جدید، یک وظیفه دولتی را پذیرفته است.

به گزارش آی فیلم 2 ، درحالی که با نشر تصاویر گریم «نقی معمولی» در فصل ششم «پایتخت» گمانه‌زنی‌ها درباره قصه این سریال آغاز شده، «سید امیر سیدزاده» به عنوان بازیگر جدید این مجموعه تلویزیونی اعلام شده است.

شکل و شمایل «نقی معمولی» در فصل ششم «پایتخت» ، ذهن‌ها را به این سو برده است که این کرکتر در فصل جدید، یک وظیفه دولتی را پذیرفته است.

در همین حال «سید امیر سیدزاده» تهیه‌کننده سینمای ایران به عنوان یکی از بازیگران جدید «پایتخت 6» معرفی شده است.

این تهیه کننده ایرانی که تجربه بازیگری ندارد، در یک مصاحبه درخصوص نقش خود به خبرآنلاین گفت: به درخواست آقای تنابنده و مقدم، نقش آفرینی در این سریال را پذیرفتم و قرار است کرکتر نماینده مجلس باشرافت را بازی کنم که اهل هیچ حزب و جناحی نیست و فقط برای مردم کار می‌کند.

 او در پاسخ به این سوال که گمانه‌زنی‌ها درباره کرکتر «نقی معمولی» در این فصل به عنوان یک نماینده مجلس واقعیت دارد یا خیر، گفت: بهتر است سریال را ببینید.

سیدزاده تهیه‌کننده سریال «پیامک از دیار باقی» بوده و فصل ششم «پایتخت»، دومین تجربه همکاری او با «سیروس مقدم» و «محسن تنابنده» است.

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین