نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3035
-
الف
+

آوازخوانی «رضا یزدانی» برای انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»+ویدیو

موزیک ویدیو انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» با صدای «رضا یزدانی» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا یزدانی» ترانه «داستان آخر» با شعری از «میثم یوسفی» و آهنگسازی «بهنام جلیلیان» را برای انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی «اشکان رهگذر» خواند.

این موزیک ویدیو بر اساس داستان این انیمیشن سینمایی ساخته شده است.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی «اشکان رهگذر» که پیش از این در 32 کشور به نمایش در آمده است، قرار است در بخش انیمیشن  اسکار ۲۰۲۰ با دیگر آثار راه یافته رقابت کند.

در خلاصه داستان این انیمیشن که برداشتی آزاد از داستان ضحاک شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه‌طلبی برای محاصره «جمکرد»، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد. در این میان «آفریدون» که کودکی است دهقان زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند.»

«پرویز پرستویی»، «لیلا حاتمی»، «حامد بهداد»، «بیتا فرهی»، «اشکان خطیبی»، «اکبرزنجان‌پور»، «باران کوثری»، «حسن پورشیرازی»، «فرخ نعمتی»، «شقایق فراهانی»، «مجید مظفری»، «زهیر یاری»، «بانیپال شومون» و «ملیکا شریفی‌نیا» از جمله بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند. 

انیمیشن «آخرین داستان»، تاکنون موفق به دریافت 12 جایزه ملی و بین‌المللی شده است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر