نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5034
-
الف
+

«بنیامین» در سینمای آی فیلم بررسی می شود

انیمیشن «بنیامین» به کارگردانی «محسن عنایتی»، در برنامه «سینما آی‌فیلم» بررسی می شود.

به گزارش آی فیلم 2، انیمیشن «بنیامین» به کارگردانی «محسن عنایتی» و تهیه کنندگی «مصطفی حسن آبادی» شنبه 16قوس(آذر) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«بنیامین» محصول سال 1397 خورشیدی از ماه گذشته اکران خود را در سینماهای ایران آغاز کرده است.

بنیامین داستان کودکی به همین نام است که برای نجات جان مادرش از چنگال سربازان فرعون مجبور می شود به سفر خطرناکی برود ، در این سفر اتفاقاتی برای او می افتد که دیدگاه او را نسبت به جامعه و زندگی اش تغییر می دهد.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» در ماه سنبله سال روان با حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم‌های کودکان و نوجوانان مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت.

«چنگیز جلیلوند»، «ناصر طهماسب»، «اکبر منانی»، «سعید مظفری»، «مریم شیرزاد»، «تینا هاشمی» و«آرزو آفری» از جمله صداپیشگان این انیمیشن می باشند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 19:45 شام به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر