نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11255
-
الف
+

«سپهر آزادی» بازیگر خاطره ها ؛ از «مجید دلبندم» تا «سیب خنده» + بیوگرافی

در این گزارش با «سپهر آزادی» بازیگر خردسال و شیرین زبان سریال های «سیب خنده» و «دنیای شیرین» آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سپهر آزادی» متولد ۲۸ اسد(مرداد) سال ۱۳۶۹ خورشیدی کودک شیرین زبان و شوخ دهه ۷۰ تلویزیون و سینمای ایران است.

«سپهر آزادی» نخستین بار در تلویزیون در سال 1375 خورشیدی در سریال «خانه سبز» به کارگردانی «بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» ایفای نقش کرد.

او فعالیت خود را در سینما با «درخت گلابی» کاری از «داریوش مهرجویی» آغاز کرد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی او بازی در فلم «مارمولک» می باشد.

«سپهر آزادی» در سال 1376 خورشیدی با شیرین زبانی ها و بازی خوبش در سریال های «دنیای شیرین» و «سیب خنده» طرفداران بسیاری پیدا کرد.

همین باعث شد وی سال 1376 خورشیدی نیز در سریال «مجید دلبندم» حضور یابد و بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در بین مخاطبان بیشتر مطرح شود.

آخرین کار او در عرصه بازیگری سال 1383 خورشیدی، ایفای نقش در فلم سینمایی «پل سیزدهم» بود. 

وی فرزند «غلامرضا آزادی» تهیه کننده و فلمبردار و «فریال بهزاد» کارگردان است. این دو زوج هنری سینما، دارای دو فرزند پسر به نام های «سپهر» و «پیام» هستند.

«سپهر آزادی» در سال 1380 خورشیدی در فلم «تنبل قهرمان» ساخته «بهروز غریب‌پور» به ایفای نقش پرداخت.

«عزیزم من کوک نیستم» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» از دیگر آثار سینمایی است که او در سال 1380 خورشیدی در آن نقش آفرینی کرد.

«یکی بود یکی نبود» و «راز پرواز» از دیگر فلم هایی است که آزادی در آن ها ایفای نقش کرده است.

این پسربچه شوخ که اکنون دیگر 29 ساله شده یکی دیگر از بازیگرانی است که مدت هاست در سینما و تلویزیون دیده نمی شود.

گفتنی است که سریال های «مجید دلبندم» و «دنیای شیرین» پیش تر با بازی «سپهر آزادی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده و هم اکنون بینندگان این کانال تلویزیونی شاهد بازی وی در سریال «سیب خنده» می باشند.

سریال «سیب خنده» هر روز ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران  و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

م ح

نظر شما
ارسال نظر