نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2512
-
الف
+

رای مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی آی فیلم2 به «مهران مدیری»

مخاطبان آی فیلم2 در نظرسنجی جدید این شبکه به «مهران مدیری» رای دادند.

به گزارش آی فیلم2، در سینما و تلویزیون ایران تعداد قابل توجهی فلم و سریال کمیدی ساخته شده است؛ آثاری که هر کدام در دوره خود خاص و جالب بوده اند.

بدون شک تجربه کارگردانی آثار طنز ، یکی از ماندگارین و خاص ترین آثار کارنامه هنری کارگردانان به شمار می رود.

در طول سالیان گذشته کارگردانان بی شماری از «مهران مدیری» گرفته تا «سیروس مقدم» کارگردانی فلم یا سریال های طنز را تجربه کرده اند.

بر همین اساس در بخش نظرسنجی سایت آی فیلم2 سوالی را طراحی کردیم تا نظرات بینندگان را درپیوند با کارگردانان سریال های طنز تلویزیون ایران جویا شویم.

اشتراک کنندگان در این نظرسنجی آثار «مهران مدیری» را بیش از دیگر کارگردانان پسندیدند و این کارگردان پرآوازه ایرانی در این نظرسنجی بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

«رضا عطاران» کارگردان آثاری چون «خانه به دوش»، «متهم گریخت» و «ترش و شیرین»، «سعید آقاخانی» کارگردان سریال های «زن بابا» و «خوش نشین ها»، «سیروس مقدم» کارگردان پنج فصل سریال پر بیننده «پایتخت» و «مهران غفوریان» کارگردان سریال پر خاطره «زیر آسمان شهر» به ترتیب در رتبه های بعدی این نظرسنجی قرار گرفتند.

«مهران مدیری» در تاریخ ۱۸ حمل /فروردین 1346 هجری خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

وی از شانزده سالگی با تیاتر آشنا شد . در سال 1368 خورشیدی وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت.

«مهران مدیری» در سال 1372 هجری خورشیدی به همراه «داریوش کاردان» اولین برنامه کمیدی خود را برای نوروز ساخت.

آغاز شهرت مدیری از سال 1372 بود که در سریال کمیدی «نوروز 72» بازی کرد. 

سریال‌های «ساعت خوش»، «پاورچین»، «جنگ 77»، «پلاک 14»، «نقطه‌چین»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»،«نود شب»، «مرد هزارچهره»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ببخشید شما»، «ویلای من»، «شوخی کردم»، «در حاشیه 1 و 2» از جمله آثار «مهران مدیری» در تلویزیون ایران می باشد.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر