نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4157
-
الف
+

بازیگر پس از باران: دیگر نقش منفی بازی نمی کنم!

«امیر آتشانی» بازیگر سریال «پس از باران» می گوید بعد از ایفای کرکتر «غلام» از بازی در نقش های منفی منزجر شده است.

به گزارش آی فیلم2، «امیر آتشانی» بازیگر ایرانی که با نقش «عمو غلام» در سریال ماندگار و پرمخاطب «پس از باران» شهرت یافت در مصاحبه با شبکه آی فیلم گفت: «پس از باران» اولین کار تصویری من در دهه هفتاد بود که تمامی پروژه از جمله متن، بازی‌ها و موسیقی و... خوب بود و آن اتفاقی که باید می افتاد، به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: ولی بعد از این سریال من یک راهنما نداشتم که برای انتخاب نقش‌های بعدی کمکم کند. بعد از پروژه «پس از باران»  آن قدر به من نقش منفی پیشنهاد شد که من از این نقش‌ها منزجر شدم.

آقای آتشانی گفت: هنرمند باید کارهای خلاقانه انجام دهد و کشف کند. باید کار متفاوت ارائه بدهد ولی متاسفانه در ایران اگر کسی نقش منفی بازی کند باید تا آخر عمر تنها ایفاگر نقش های منفی باشد.

بازیگر سریال پس از باران افزود: من هرگز با این موضوع کنار نیامدم، تحصیلات تیاتر دارم و می‌توانم در نقشی غیر از نقش منفی هم خوب بازی کنم.

وی درپیوند با بازخوردهای نقش خود در سریال «پس از باران» گفت: واکنش مردم بسیار مثبت بود ولی ای کاش من کمی صبر می‌کردم و نقش‌های منفی بعد از آن را بازی نمی‌کردم. متأسفانه مزه دیده شدن و تصویر باعث شد که ماندن در نقش منفی برای من ادامه‌دار شود ولی بعدها به نوعی کمبودهای خودم در نقش‌های مثبت را در صحنه تیاتر جبران کردم. 

از مهم‌ترین آثار امیر آتشانی می‌توان به بازیگری در سریال های «پس از باران»، «دولت مخفی» و «افسانه هزار پایان» اشاره کرد.

دانلود سریال پس از باران

چرا بازیگر سریال «پس از باران» را دیگر در تلویزیون نمی بینیم؟

ب م

نظر شما
ارسال نظر