نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6445
-
الف
+

برادر «نقی معمولی»: «پایتخت» برای من مثل سکوی پرش بود

«سلمان خطی» بازیگر رادیو، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه جدید از تجربه نقش آفرینی اش در این سریال «پایتخت» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سلمان خطی» بازیگر رادیو، تیاتر و تلویزیون ایران که با کرکتر «تقی» برادر نقی معمولی در مجموعه سریال های پایتخت به شهرت رسید، در یک مصاحبه جدید از تجربه نقش آفرینی اش در این سریال سخن گفت.

«سلمان خطی» درباره فصل ششم سریال «پایتخت» در توضیحاتی بیان کرد: قرار است به زودی فلمبرداری فصل جدید سریال «پایتخت» آغاز شود و من دوباره کرکتر «تقی» برادر نقی معمولی را عهده دار هستم.

وی درباره متن این سریال گفت: هنوز متن سریال را دریافت نکرده‌ام و بیشتر صحبت‌هایی کلی درباره شروع کار داشته‌ایم و من چون خودم اهل مازندران هستم در لوکیشن شمال نیز حضور دارم.

«سلمان خطی» درباره حضورش در این سریال و تاثیر آن بر زندگی حرفوی خود نیز یادآور شد: من پیش از این چندین سریال کار کرده‌ بودم اما با «پایتخت» بیشتر دیده شدم و می‌توان گفت این سریال برای ما مثل یک سکوی پرش بود.

او درباره حضورش در رادیو به مهر گفت: از سال 1375 خورشیدی به رادیو آمده‌ام و اکنون سال هاست که در رادیو حضور دارم . البته پیش از این نیز در رادیوی مرکز مازندران فعالیت داشتم.

«سلمان خطی» گفت: برای من رادیو جذاب‌تر است و بعد از تیاتر، رادیو را از سینما و تلویزیون بیشتر دوست دارم و برایم ارجحیت بیشتری دارد. 

این بازیگر با اشاره به فضای متفاوت رادیو و تلویزیون بیان کرد: حضور در رادیو با تلویزیون کاملا متفاوت است. شما اگر سال‌ها در رادیو کار کنید نه دیده می‌شوید و نه زندگیتان از این رو به آن رو می‌شود.

«سلمان خطی» متولد سال 1342‏ در قائم شهر، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

وی فعالیت خود را با تیاتر شروع کرد سپس وارد رادیو مازندران شد.

آقای خطی در فصل دوم سریال پایتخت به عنوان مهمان حضور یافت و از آن به بعد در قسمت های دیگر آن نیز نقش آفرینی کرد.

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

ویدئو کامل مصاحبه بانو «نیلوفر رجایی فر»

هنرمندان در مراسم ختم نویسنده پرآوازه تلویزیون ایران+تصاویر

وداع دردناک مردم و هنرمندان ایران با نویسنده سریال «شب های برره»

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر