نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4973
-
الف
+

«کلاه پهلوی» روایتگر تاریخی پر فراز و نشیب معاصر ایران به آی فیلم 2 می آید

سریال تاریخی «کلاه پهلوی» به کارگردانی مرحوم «سید ضیاءالدین دری» از پنجشنبه 7 قوس / آذر 1398 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، با توجه به نزدیک شدن به نشر قسمت های پایانی سریال قدیمی «سلطان و شبان»، سریال تاریخی «کلاه پهلوی» به کارگردانی مرحوم «سید ضیاءالدین دری» و تهیه کنندگی «محمدرضا تخت‌کشیان» از پنجشنبه 7 قوس / آذر 1398 از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

آخرین قسمت سریال قدیمی و خاطره انگیز «سلطان و شبان» شام چهارشنبه 6 قوس / آذر 1398 نشر خواهد شد و پس از آن سریال پر بازیگر «کلاه پهلوی» که از سریال های زیبای تاریخ معاصر ایران می باشد ، از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

«کلاه پهلوی» پس از «کیف انگلیسی»، دومین سریال تاریخی مرحوم «سید ضیاءالدین دری» است که سال 1391 هجری خورشیدی از صدا و سیمای ایران نشر شد.

سریال «کلاه پهلوی» روایتی از زندگی «فرخ باستانی» جوانی ایرانی از طبقه فقیر جامعه است. او پس از تحصیل در لیسه دارالفنون تهران، برای ادامه تحصیل به پاریس می‌رود.

او طی حوادثی با دختری ایرانی ـ فرانسوی به نام بلانش آشنا می‌شود که از پدری فرانسوی و مادری ایرانی متولد شده‌است. فرخ با بلانش ازدواج می‌کند و موفق می‌شود به عنوان سکرتر «حسن تقی‌زاده» سفیر وقت ایران در پاریس در فاصله سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۳۴ مقرر گردد.

تقی‌زاده هنگام بازگشت فرخ باستانی به ایران، طی نامه‌ای خطاب به «علی اصغر حکمت» وزیر فرهنگ و معارف توصیه می‌کند از فرخ در دستگاه حکومت استفاده کند و...

«محمدرضا شریفی نیا»، «مریلا زارعی»، «رضا کیانیان»، «گوهر خیراندیش»، «بهاره کیان افشار»، «امین حیایی»، «داریوش فرهنگ»، «شقایق فراهانی»، «امیرعلی دانایی» و... بازیگران این سریال پر ستاره هستند.

به این ترتیب، سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» از پنجشنبه 7 قوس / آذر 1398 ساعت 8:00 شب به وقت تهران، ساعت 09:00 به وقت کابل و 9:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر