نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3566
-
الف
+

بازیگر سریال «شب های برره»: به شدت دوست دارم نقش جدی بازی کنم

ساعد هدایتی» کمیدین سینما و تلویزیون ایران با ابراز علاقمندی برای بازی در نقش های جدی، از جدیدترین فعالیت هایش خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «ساعد هدایتی» کمیدین سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 بازی وی را در سریال «شب های برره» شاهد بودند، در یک مصاحبه درخصوص جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی بازی در فلم سینمایی «قلعه» به کارگردانی «مسعود ژاله‌گویان» را به اتمام رسانده‌ام که اکنون آخرین مراحل تخنیکی را سپری می کند تا برای اکران آماده شود.

وی درباره دلیل کم کاری اخیر خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: اکثریت افراد مرا می‌بینند و می‌گویند چرا کم کار شده‌ای، در  واقع من کم‌کار نیستم، به تازگی در دو فلم سینمایی و همچنین یک سریال تلویزیونی بازی کرده‌ام و از نظر خودم برای یک بازیگر آمار بدی نیست. 

هدایتی با اشاره به علاقه خود برای ایفای نقش‌های جدی خاطرنشان کرد: به عنوان بازیگری که بیشتر به خاطر بازی در آثار کمیدی شناخته شده به شدت دوست دارم بازی در آثار جدی را تجربه کنم، ایفای نقش کاملاً جدی همواره چالش من بوده است، البته چند بار این تجربه را داشته‌ام اما همچنان دوست دارم کرکتری متفاوت و جدی را بازی کنم. 

بازیگر سریال «شب های برره» در پیوند با همین موضوع افزود: از نظر من دلیل اینکه مردم فکر می‌کنند من کم کار شده‌ام، نداشتن همکاری‌ام با «مهران مدیری» است، زمانی با مدیری سریال‌های زیادی کار کردم و حالا که با او کار نمی‌کنم تصورشان بر کم کاری من است. 

وی همکاری با «مهران مدیری» را اتفاقی بزرگ در سابقه کاری خود دانست و به میزان گفت: «مهران مدیری» مسیر خود را تغییر داده است، این روزها بیشتر به بازیگری می‌پردازد و نوع برنامه‌های تولیدی وی نیز همچون گذشته نیست.

«ساعد هدایتی» با اشاره به ساخت آثاری همچون «شب‌های برره» و «نقطه چین» افزود: در واقع  شاید در زمان خود این سریال‌ها مخاطبان بسیاری داشتند اما دیگر تاریخ مصرف ساخت چنین آثاری گذشته و مخاطب شاید آن ها را دوست نداشته باشد، هرچند شاید هنوز تکرار آن ها را تماشا کنند اما برای سریالی که امروز ساخته می‌شود باید سراغ ایده‌ای تازه رفت. 

«ساعد هدایتی» متولد ۱۹ حمل(فروردین) ۱۳۳۴ خورشیدی در رشت است.

او از سال ۱۳۴۹ خورشیدی با بازی در فلم هایی چون «آب نبات چوبی» و «جنگجویان کوچولو» کارش را آغاز کرد.

در سال ۱۳۷۸ خورشیدی به دنبال بستری شدنِ پدرِ مهران مدیری در شفاخانه با مهران مدیری آشنا شد که این آشنایی به همکاری طولانی آن ها از جمله در سریال‌های «شب های برره» ، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» و ... انجامید.

گفتنی است که سریال های «شب های برره» ، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

«ساعد هدایتی» به شایعات اختلافش با «مهران مدیری» واکنش نشان داد

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر