نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9550
-
الف
+

«اشکان اشتیاق» از «زیر آسمان شهر» تا «سه در چهار» + بیوگرافی ، ویدئو و تصاویر

«اشکان اشتیاق» بازیگر سریال های «زیر آسمان شهر» و «سه در چهار» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «اشکان اشتیاق» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی وی در سریال طنز «زیر آسمان شهر» هستند، در سال 1363 خورشیدی در شهر تهران به دنیا آمد.

«اشکان اشتیاق» بازیگر سریال در حال نشر «زیر آسمان شهر» در نقش ارژنگ پسر آرام و درس خوان داکتر مهرتاش سرایدار در کنار «مهران غفوریان»، «کامران ملک مطیعی»، «نصرالله رادش»، «حمید لولایی» و «یوسف تیموری» بازیگران سینما و تلویزیون ایران هم بازی شده است.

«اشکان اشتیاق» فارغ التحصیل رشته گرافیک در دانشگاه آزاد تهران شمال می باشد.

در طول فعالیت های هنری، اشتیاق نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1376 در سن 15 سالگی در سریال «دنیای شیرین» به کارگردانی «بهروز بقایی» و «شیرین جاهد» که سال گذشته از شبکه آی فیلم2 بازنشر شد، بازی کرده است. 

اما او در همان سال با برنامه «سیب خنده» به کارگردانی «رضا عطاران» که هم اکنون از آی فیلم2 در حال نشر است  با بازیگرانی چون «سید جواد رضویان»، «یوسف تیموری» و «مجید صالحی» هم بازی شد و سال پرکاری را برای خود رقم زد.

اشکان اشتیاق بعد از بازی در سریال های «دنیای شیرین» و «زیر آسمان شهر» در سال 1387 در سریال «سه در چهار» در کنار بازیگران به نامی همچون «محمد کاسبی»، «مهران رجبی» ، «شهره لرستانی» و «علی صادقی» به ایفای نقش پرداخت.

این سریال داستان زندگی دو باجه و خانواده هایشان را روایت می کند که برای گذران زندگی و امرار معاش تصمیم به تاسیس یک شرکت خدماتی می گیرند و همین موضوع مسائل و مشکلاتی را برای آن ها بوجود می آورد.

اشتیاق که در نقش کیوان پسر کلان یکی از باجه ها بازی می کند دائم در حال مشاجره با علی صادقی در نقش بیژن است.

«اشکان اشتیاق»  علاوه‌بر سریال «سه در چهار»، سال 1393 در سن 32 سالگی با نقش کامران پسر آقای فرحان در سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی «برزو نیک‌نژاد» ظاهر شد. 

او در این سریال که در دو فصل ساخته شده با هنرمندانی چون «مهدی هاشمی»، «جواد عزتی» ، «مریم سعادت»، «الناز حبیبی» و «پرستو گلستانی» همکاری داشت.

اشتیاق همچنان در 5 اثر سینمایی با نام‌ های «املاکی ها»، «ماهی دم قرمز»، «یکی برای همه»، «دلداده» و «چپ دست» بازی کرده است.

در پیوند با این گزارش بیشتر بخوانید:

تماشای سریال سه در چهار

تماشای سریال دردسرهای عظیم 1

تماشای سریال دردسرهای عظیم 2

تماشای سریال دنیای شیرین

تماشای سریال زیر آسمان شهر

تماشای سریال سیب خنده

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر