نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3556
-
الف
+

فریبا نادری: نقشی متفاوت از سریال «ستایش» در «از سرنوشت» دارم

بانو «فریبا نادری» با نقشی متفاوت از سریال ستایش به زودی به تلویزیون بازمی گردد.

به گزارش آی فیلم2، «فریبا نادری» بازیگر نقش «پری سیما» در سریال «ستایش» پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در سریال «از سرنوشت» به ایفای نقش پرداخته‌ام که داستان زندگی 2 کودک پرورشگاهی از دوران طفولیت تا نوجوانی و فراز و نشیب‌های زندگی آن‌ها را به تصویر کشیده است.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: بازی من در سریال «از سرنوشت» نقطه مقابل شخصیت پری‌سیما در سریال «ستایش ۳» است و هر آن چه در پری‌سیما بدی می‌بینیم در این سریال خوبی و مهربانی از نقشم دیده می‌شود و بسیار خوشحالم از این که دو کرکتر مختلف در فاصله زمانی کم مهمان خانه مردم می شوم.

در سریال «از سرنوشت» علاوه بر بانو نادری هنرمندانی مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی و... به ایفای نقش پرداخته‌ام.

تیتراژ این سریال را نیز، «محسن چاووشی» آوازخوان مشهور ایرانی می خواند.

«بزرگمرد کوچک»، «گمشدگان»، «فاکتور هشت»، «گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... ازجمله سریال هایی است که فریبا نادری در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

ب م

نظر شما
ارسال نظر