نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2680
-
الف
+

بهرنگ علوی با «بی قید و شرط» به تلویزیون می آید

بازیگر سریال «هشت و نیم دقیقه» از نشر سریال «بی قید و شرط» از تلویزیون ایران خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، بهرنگ علوی بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران درباره جدیدترین فعالیت های خود توضیح داد: سریال «بی قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی را در نوبت پخش دارم که مراحل تخنیکی آن در حال انجام است و احتمال می دهم ماه قوس/آذر یا جدی / دی 1398 از تلویزیون ایران نشر شود. 

بهرنگ علوی پیش از این در سریال های «هشت و نیم دقیقه» ، «نردبام آسمان» و «هوش سیاه» ایفای نقش نموده که از آی فیلم 2 نشر شده است.

بازیگر «هشت و نیم دقیقه» درباره داستان سریال «بی قید و شرط» بیان کرد: قصه سه خانواده را در «بی قید و شرط» می بینیم که همزمان به شکل موازی پیش می رود و هر کدام از آن‌ها داستان خودشان را دارند و توسط یک تن این سه خانواده به هم ربط پیدا می کنند.

بازیگر «بی قید و شرط» درباره نقش خود در این سریال اظهار داشت: فقط می توانم بگویم که یک نقش پر از چالش را ایفا کرده ام که برای خودم جذاب بود. کرکتر «فراز» شخصیتی پیچیده و معماگونه دارد که تا آخر سریال مجهول است و به دلیل پیچیدگی خاصی که در این نقش وجود دارد مخاطب دوست دارد بداند که بالاخره این «فراز» یک کاراکتر منفی است یا مثبت.

علوی در گفتگو با صبا با اشاره به اینکه این دومین همکاری او با شهرام شاه حسینی بعد از سریال «هشت و نیم دقیقه» است، گفت: امیدوارم این سریال در زمان پخش مورد استقبال مخاطبان واقع شود زیرا «بی قید و شرط» به نظر من یکی سریال های خیلی خوب و یکی از کارای متفاوت شهرام شاه حسینی است.

وی در پایان عنوان کرد: دو فلم سینمایی را نیز در نوبت اکران دارم؛ «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند که زودتر از این ها باید اکران می شد اما هنوز اکران نشده است و «تا ابد» به کارگردانی امید نگارشی دومین فلم سینمایی من در آستانه اکران است که فکر می کنم ماه جدی / دی 1398 روی پرده برود.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر