نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2160
-
الف
+

بازیگر سریال «با من بمان» با «خون خدا» به سینماها می آید

بازیگر سریال «با من بمان» با بیان اینکه «خون خدا» را در صف اکران دارد، می گوید فعلاً کاری که مرا به عنوان بازیگر به چالش بکشاند، پیشنهاد نشده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سعید داخ» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به کاری نیستم اما فلم سینمایی «خون خدا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی را در صف اکران دارم. 

وی درباره دلیل کم کاری خود در عرصه بازیگری افزود: واقعیت امر اینکه پیشنهادات زیادی طی ماه‌های گذشته داشته‌ام اما خودم ترجیح دادم که آنها را رد کرده و بازی در این آثار را قبول نکنم.

بازیگر فلم سینمایی «خون خدا» در همین راستا ادامه داد: برای من به شخصه فلمنامه حرف اول را می‌زند، وقتی در فلمنامه نقش‌ پیشنهاد شده را دوست نداشته باشم چرا باید در آنها بازی کنم، فعلاً کاری که مرا به عنوان بازیگر به چالش بکشاند به من پیشنهاد نشده است.

وی دلیل عدم قبول نقش‌های پیشنهاد شده را اینگونه توصیف کرد: بالاخره هر بازیگری بعد از گذشت زمان برخی انتخاب‌هایش عوض می‌شود و در انتخاب‌هایش سختگیر می‌شود، من هم وسواس‌های شخصی خودم را دارم و همین وسواس باعث شده به هر قیمتی بازی نکنم.

بازیگر سریال «تنهایی لیلا» ادامه داد: بازیگر به نقطه‌ای می رسد که سعی می کند با حساسیت بیشتری کار کند، از نظر من شاید صرفاً پشت سر هم کار کردن نشان دهنده توانایی یک بازیگر نیست، من ترجیح می‌دهم کمتر اما بهتر دیده شوم.

داخ در گفتگو با میزان درباره وضعیت امروز بازیگران در سینما و تئاتر خاطرنشان کرد: من نمی توانم نظری کلی بدهم، از طرف خودم حرف می زنم و اصلاً اهل گلایه و این حرف‌ها که کم کار شده‌ام نیستم، اتفاقاً پیشنهادات زیادی داشتم اما خودم نمی‌خواهم مردم با نقش‌های ضعیف مرا ببینند، اهل این حرف‌ها نیستم که بگویم همه بیکار شده‌اند و خانه‌نشین هستند، حداقل در مورد خودم اینگونه نیست، بیکاری هیچگاه برای من اتفاق نمی‌افتد زیرا همانگونه که گاهاً از سوی کارگردانان انتخاب می‌شوم، خودم اثری را تولید کرده و بازیگر انتخاب می‌کنم، پس کمتر پیش می آید که بیکار باشم.

سعید داخ زاده 6 جوزا / خرداد 1349 خورشیدی بازیگر و کارگردان تیاتر ، سینما و تلویزیون ایران می باشد. وی از سال 1371 فعالیت حرفه ای تیاتر را آغاز کرد. سعید داخ جایزه ویژه کارگردانی برای نمایش «جشن بزرگ» و بهترین حرکات موزون برای «آی آدم ها» از جشنواره سبز و دریافت تقدیرنامه ویژه کارگردانی برای «کرانه ی دل» از جشنواره دفاع مقدس را در کارنامه دارد.

سعید داخ در سریال های «با من بمان» ، «تنهایی لیلا» و «ماه و پلنگ» به حیث بازیگر حضور داشته که بینندگان افغانستانی و تاجیکستانی آی فیلم 2 ، شاهد نقش آفرینی وی در این سریال ها بوده اند.

 ح ح

نظر شما
ارسال نظر