نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4222
-
الف
+

«عباس غزالی»: گزیده کار شده ام و نقش هایم را با وسواس انتخاب می کنم

«عباس غزالی» از دلایل کم تر ظاهر شدن خود در عرصه بازیگری و جدیدترین فعالیت هایش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «عباس غزالی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در فلم «حرف مردم» شاهد بودند، از دلایل کم دیده شدن خود در عرصه بازیگری و جدیدترین فعالیت هایش سخن گفت.

«عباس غزالی» درباره اولویت‌هایش برای انتخاب نقش‌ها و حضور کمرنگ خود در عرصه بازیگری گفت: اگر در این سال ها گزیده کار شده ام و در انتخاب نقش هایم وسواس دارم، به دلیل نگاه مخاطب است که روی دوشم سنگینی می‌کند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: علاوه بر هدف شخصی که آرام آرام به سویش در حال حرکت هستم، تلاش می کنم بتوانم انتظارات بینندگان را برآورده کنم و در کرکترهای مختلف و متفاوت‌تر از گذشته حاضر شوم.

غزالی در خصوص جدیدترین کار خود هم گفت: این روز‌ها در سریالی به نام «شاهرگ» به تهیه کنندگی آقای شفیعی، نویسندگی کریم لک زاده و کارگردانی «سید جلال دهقانی اشک زری» مصروف بازی هستم.

وی با بیان اینکه ده روز از آغاز فلمبرداری این سریال می گذرد، گفت: داستان این سریال درباره بمب گذاری‌ها و ترور‌های سال 1360 خورشیدی است. این سریال در قالب ۳۰ قسمت از رسانه ملی ایران نشر خواهد شد. 

«عباس غزالی» زاده ۱۴ دلو(بهمن) ۱۳۶۳ خورشیدی در تهران دارای تحصیلات دیپلوم ادبیات و علوم انسانی می‌باشد و بیشتر به خاطر حضورش در سریال «وضعیت سفید» و بازی در نقش بهروز به شهرت رسید.

«پناه آخر» ، «مینو» و «چرخ و فلک» از جمله آخرین سریال هایی است که غزالی در آن ایفای نقش کرده است.

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین