نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5302
-
الف
+

تریلر جدید فلم «پسران بد 3» منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز دومین تریلر از فلم «پسران بد 3»/«Bad Boys for Life» را منتشر کرد .

به گزارش آی فیلم 2، دومین تریلر از فلم «پسران بد برای همیشه» /«Bad Boys for Life» با بازی  «ویل اسمیت» و «مارتین لورنس» منتشر شد.

تمرکز قسمت جدید فلم «پسران بد» روی عملیات پولیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است.

آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعتی فاسد و ترسناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد و مادرش به او دستور قتل مایک لاوری را داده است. همچنین در این تریلر شاهد اعضای جدید تیم مایک در فلم «Bad Boys for Life» نیز هستیم که قرار است به لاوری و برنت کمک کنند.

«ویل اسمیت»، «مارتین لارنس»، «جو پانتولیانو»، «ونسا هاجنز»، «الکساندر لودویگ»، «چارلز ملتون»، «پاولا نونز»، «نیکی جم»، «دی‌جی خالد»، «جیکوب اسکیپیو» و «ماسی فورلان»، از جمله بازیگرانی هستند که در فلم «Bad Boys for Life» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فلم «Bad Boys for Life» برای اکران در تاریخ ۱۷ جنوری ۲۰۲۰ (۲۷ جدی/دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. «عادل ال عربی» و «بلال فلاح»، کارگردان‌های فلم «Black»، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فلم «Bad Boys» را بر اساس فلمنامه‌ای از «کریس برمنر»، بر عهده داشته‌اند.

نظر شما
ارسال نظر