نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4368
-
الف
+

مهم ترین اخبار فرهنگی امروز ایران 8 عقرب/ آبان 98

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران در 7 عقرب/آبان 1398 با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران (7 عقرب/ آبان 1398) از این قرار است:

سریال جدید کارگردان «پایتخت» آماده نمایش شد

خواب زده

«الهام غفوری»  تهیه‌کننده سریال «خواب زده» با اشاره به آماده بودن نشر این سریال، از فضای داستانی این سریال گفت و اینکه خواب، شیطان و انسان موضوعاتی هستند که همیشه ذهن آدمی را درگیر می‌کند.

سریال «خواب‌زده» به نویسندگی «سعید نعمت الله» قرار است در سه فصل ساخته شود و «علیرضا شجاع نوری»، «لادن مستوفی» و «ریحانه پارسا» از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «خواب‌زده» اولین سریال «سیروس مقدم» و « سعید نعمت الله» در ژانر ترسناک به شمار می‌رود‌.

کارتون

هنرمند کردستانی از جشنواره بین المللی کارتون صربستان دیپلوم افتخار گرفت

جشنواره بین المللی کارتون حیوانات با موضوع کودکان و حیوانات خانگی هر سال توسط انجمن هنرمندان هنرهای زیبا و تزئینی و طراحان صربستان بلگراد، فکو صربستان و باغ وحش بلگراد برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره ۱۷ هنرمند کارتونیست ایرانی به بخش فینال این جشنواره راه پیدا کردند که در پایان «ژاله یوسفی نژاد» به همراه «افسون عظیمی مقدم» و «کیوان وارثی» دیپلوم افتخار این دوره از جشنواره را به خود اختصاص دادند.

«ژاله یوسفی نژاد» بهترین کارتونیست زن سال ایران در سال ۹۶ و ۹۷ بوده و تاکنون در بیش از ۴۰ جشنواره ملی و بین المللی حضور پیدا کرده است.

اکران «درخت گردو» در ترکیه

 فلم «درخت گردو» به کارگردانی «فیصل سویسال» تولید مشترک ایران و ترکیه در پنجاه ‌و ششمین جشنواره پرتقال طلایی آنتالیای ترکیه اکران شد.

در پنجاه و ششمین دوره جشنواره پرتقال طلایی که با عنوان «بازگشت به خود» برگزار می شود، ۶۶ فلم متعلق به ۶۹ کارگردان از ۲۹ کشور در بخش‌های فلم بلند داخلی بین‌المللی، فلم کوتاه و مستند داخلی، سینمای جهان ، پرتقال طلایی برای کودکان اکران خواهد شد.

گیله وا

سریال های جدید به تلویزیون می آیند

با پایان ماه محرم و صفر، نشر سریال‌های «به رنگ خاک»، «حکایت‌های کمال»، «گیله وا» و «فوق لیسانسه‌ها» از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر