نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3458
-
الف
+

«قربان نجفی»: «ستایش3» پیچیده تر و جذاب تر خواهد شد

«قربان نجفی» می گوید: این روزها بازخورد‌های خوب و رضایت‌بخشی از سریال تلویزیونی «ستایش۳» دریافت می‌کنم.

به گزارش آی فیلم 2 ، «قربان نجفی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در خصوص جذابیت های داستان سریال «ستایش۳» گفت: با توجه به اینکه در دو فصل قبل نیز حضور داشتم، فصل سوم سریال ستایش از لحاظ کشش دراماتیک داستان، دارای پیچیدگی‌ها و جذابیت‌های بیشتری نسبت به دو فصل قبل است و هر قدر به قسمت‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم این پیچیدگی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

نجفی در خصوص همکاری مجدد خود با «سعید سلطانی» افزود: «سعید سلطانی» انسان بسیار دوست داشتنی، با اخلاق و خوش فکر است که در تولید فلم بسیار به بازیگر کمک می‌کند به گونه ای که بازیگر همیشه دوست دارد با وی کار کند.

وی پیرامون بازخورد مخاطبان از سریال «ستایش۳» گفت: به نظر بنده ابتدا بازخورد‌ها خیلی خوب نبود اما امروز نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و البته این اتفاق طبیعی است. به طور کلی این روز‌ها بازخورد‌های خوب و رضایت‌بخشی از سریال تلویزیونی «ستایش۳» دریافت می‌کنم.

«قربان نجفی» در خصوص ادامه دار بودن سریال ستایش و تولید فصل چهارم این سریال اظهار داشت: به نظرم با توجه به نوع پایان فصل سوم، سریال می‌تواند ادامه دار باشد و ما شاهد ادامه تولید این سریال باشیم اما این تصمیمی است که سازندگان کار و مدیران تلویزیون باید اتخاذ کنند.

وی در پایان در خصوص جدیدترین فعالیت های خود به میزان گفت: سریال تلویزیونی «وارش» با نام قبلی «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی «احمد کاوری» که یک درام تاریخی عاشقانه است را آماده نشر دارم و همچنین در فلم سینمایی «مرداب» به نویسندگی و کارگردانی «کامران قدکچیان» به ایفای نقش پرداخته ام که آماده اکران است.

«قربان نجفی» متولد ۱ حمل(فروردین) ۱۳۴۷ خورشیدی در ولایت فارس، فارغ‌التحصیل رشته تیاتر است.

وی از سال ۱۳۷۳ خورشیدی همکاری خود را با رادیو آغاز کرد. او اولین بار در سال ۱۳۷۵ بازی در سینما را با فلم «سایه به سایه» به کارگردانی «علی ژکان» تجربه کرد.

«ستایش» ، «نفس» و «دیوار شیشه ای» از جمله سریال هایی است که وی در آن ایفای نقش کرده است.

همچنان «ژن خوک (۱۳۹۷)»،«تنگه ابوقریب (۱۳۹۶)» ، «او خوب سنگ می‌زند (۱۳۹۱)» ، «خاکستر و برف (۱۳۹۱)» و «آقای مدیر (۱۳۹۰)» از آخرین آثار سینمایی نجفی می باشد.

گفتنی است که هم اکنون سریال «دیوار شیشه ای» با نقش آفرینی قربان نجفی هر شب ساعت 7:00 به وقت تهران، ساعت 8:00 به وقت کابل و ساعت 8:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

«قربان نجفی» : با سریال «ستایش3» و «روزهای خوب زندگی» به تلویزیون می آیم

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر