نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4650
-
الف
+

حوادث وحشتناکی که بازیگران در صحنه فلمبرداری تجربه کرده اند

در این گزارش به حوادث پیش آمده برای چند بازیگر مشهور ایرانی می پردازیم که در برهه ای از زندگی خود تا نزدیکی مرگ پیش رفتند اما بخت با آن ها یار بود و توانستند جان سالم به در برند.

به گزارش آی فیلم 2، فلم ها و سریال ها در ژانرهای مختلف علاوه بر دشواری های مربوط به فلم برداری در شرایط متفاوت، بعضی اوقات همراه حادثه هم هستند.

در صحنه های مختلف فلم ها و سریال ها مانند انفجار، تعقیب و گریز و بدلکاری، حوادث واقعی برای بازیگران و عوامل ساخت فلم اتفاق می افتد که باعث زخمی شدن، مصدومیت شدید و حتی مرگ شان می شود.

این حوادث به دلایل مختلف رخ می دهند که نبود نیروی متخصص، بی احتیاطی، کم تجربگی و نبود امکانات ایمنی لازم از جمله آنها می باشد.

برای مثال  «مریلا زارعی» سر صحنه فلم برداری «خوابم میاد» به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت چرا که موتر وی نزدیک به سقوط به پرتگاه بود.

همچنین برای «گوهر خیراندیش» بازیگر سریال «میوه ممنوعه» در فلم  «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، حادثه ترافیکی رخ می دهد که باعث زخمی شدن وی می شود.

«رضا عطاران» بازیگر سریال های «مجید دلبندم»، «خانه به دوش»، «ترش و شیرین» هم در جریان ساخت فلم «هزارپا» از ناحیه سر دچار مصدومیت شد.

«امین حیایی» کمدین مشهور ایرانی هم در یکی از صحنه های فلم «خونگاه» دچار شکستگی پا شد.

آخرین خبر در این ویدیو چند مورد از حوادث وحشتناک برای بازیگران و عوامل فلم را به تصویر کشیده است.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر