نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3607
-
الف
+

طنز روی صحنه «علیرضا محمدی» در برنامه «پنجره آی فیلم» را تماشا کنید

«علیرضا محمدی» استند آپ کمیدین افغانستانی با حضور در برنامه «پنجره آی فیلم» اجرای خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «استندآپ کمیدی» یا ایستاده خندانیدن امروزه به یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین پارچه های تمثیلی در جهان تبدیل شده است.

این هنر در افغانستان نیز از پربیننده ترین و جذابترین برنامه هایی است که مردم این کشور را سرگرم می کند.

«علیرضا محمدی» جوان 23 ساله افغانستانی یکی از افرادی است که در ایران به طور حرفوی وارد رشته استندآپ کمیدی شده است و تاکنون توانسته در این عرصه خوب عمل کند.

وی در ماه حوت(اسفند) سال 1375 خورشیدی در تهران به دنیا آمد و اکنون دانشجوی رشته مدیریت تجارتی می باشد.

این جوان مهاجر افغانستانی علاوه بر مصروفیت به عنوان حسابدار در یک شرکت ، فعالیت خود را در زمینه فن بیان و سخنوری از زمستان 1396 خورشیدی آغاز کرده است.

وی از اوایل سال 1397 خورشیدی به حرفه استندآپ کمیدی علاقمند شد و آموزش خود را در این زمینه به طور مسلکی آغاز نمود. او هم اکنون کورس های پیشرفته و تخصصی را زیر نظر اساتید نامدار استند آپ کمیدی ایران طی می کند.

«علیرضا محمدی» تاکنون توانسته رتبه نخست بخش استندآپ کمیدی در اولین مسابقه روز جهانی صدا و رتبه سوم مسابقه سخنرانی را در سال 1398 دریافت کند.

وی هم اکنون در بین 100 سخنران برتر مسابقه سخنرانی کشوری «تریبون» راه یافته و باید شاهد رقابت وی با دیگر سخنوران بین المللی باشیم.

به همین بهانه شبکه آی فیلم 2 از «علیرضا محمدی» در برنامه «پنجره آی فیلم» دعوت نمود تا یکی از اجراهای خود را به نمایش بگذارد که در ویدیو بالا تماشا می کنید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
شفیق الله از کابل

ماشاالله همیشه موفق باشی.

سلما از هرات

بسیار مقبول خداوند کامیاب داشته باشد شما رو.

عزیز پاینده

بسیار اجرای خوب، ماشاالله.

ذبیح الله

به امید موفقیت های روز افزون برای بچه هم وطنم.

کاربر مهمان

موفقیت جوان مستعد و برومند جناب آقای محمدی عزیز از حرفای جالب تان استفاده کردیم خیلی عالی بود امید که در صحنه های مختلف استندآپ و پرده های تلویزیون ببینمت.