نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5057
-
الف
+

اهم خبرهای فرهنگی امروز ایران ؛ خواب ابدی طراح صحنه «خواب زده» تا فراخوان «جشنواره فلم عمار»

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران در 21 میزان / مهر 1398 با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران (21 میزان/مهر 1398) از این قرار است:

طراح صحنه «خواب‌ زده» سیروس‌مقدم درگذشت

مهدی جعفری

«الهام غفوری» تهیه‌کننده سریال «خواب‌زده» خبر درگذشت «مهدی جعفری» طراح صحنه‌ای که روز گذشته در سانحه آتش سوزی لوکیشن این سریال سوخته بود را تأیید کرد.

روز گذشته مهدی جعفری طراح صحنه جوان تلویزیون ایران به دلیل آتش سوزی در محل فلمبرداری سریال «خواب زده» دچار 85 درصد سوختگی شد و بلافاصله به شفاخانه ای در شهر کرج منتقل شد اما جعفری در کما دوام نیاورد و صبح امروز درگذشت.

فلم سینمایی «دور از اینجا» کلید خورد

فیلم دور از اینجا

فلم سینمایی «دور از اینجا» به کارگردانی «عرفان احتشامی» و نویسندگی «مرتضی عبادی پور» در بروجرد لرستان فلمبرداری خود را آغاز کرده است.

«محمد گودرزی»، «آیدا دارابی فرد»، «حسین گودرزی معظمی»، «رضا امینایی»، «حسین خدادادی» و ... به همراه جمعی از مردم بروجرد در «دور از اینجا» ایفای نقش می کنند.

فلم سینمایی «خاتون» سال آینده ساخته می شود

فیلم خاتون

نمایش«خاتون» به دلیل محتوای تاریخی و تاثیر در ارتقای سطح اندیشه فکر مخاطب، رعایت اصول تخنیکی و  حرفوی تیاتر و الفبای نمایش توانسته مورد تقدیر و ستایش جامعه هنرمندان و مسئولان فرهنگی و مورد رضایت عموم مردم ایران قرار بگیرد.

این نمایش در واقع اجرای فلمنامه یک سریال ۱۳ قسمتی بود که به دلایلی این سریال ساخته نشد اما به زودی فلم سینمایی خاتون به کارگردانی «حسین عالم بخش» تولید خواهد شد.

فراخوان دهمین جشنواره مردمی فلم عمار منتشر شد

جشنواره فیلم عمار

دبیرخانه مردمی جشنواره عمار فراخوان دهمین دوره این رویداد سینمایی را در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جشنواره علوم انسانی عمار»، «فلم ما» و «فراخوان‌های مردمی» اعلام کرد.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فلم‌نامه و لوح‌نگار با هم به رقابت می‌پردازند.

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر