نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3401
-
الف
+

«محمود پاک نیت»: بازی در سریال «یوسف پیامبر» نگاهم را به زندگی تغییر داد/ از خدا خواستم من را شرمنده مردم و حضرت یعقوب (ع) نکند

«محمود پاک نیت» در مصاحبه با آی فیلم درپیوند با کرکتر «یعقوب نبی» در سریال «یوسف پیامبر» صحبت کرد.

«محمود پاک نیت» بازیگر توانمندی است که کرکترهای مثبت و منفی زیادی را تاکنون بازی کرده است.

سریال های «روزی روزگاری»، «پدرسالار»، «روشن‌تر از خاموشی»، «پس از باران»، «شب دهم»، «یوسف پیامبر»، «ساختمان ۸۵» و «شهرزاد» بخشی از کارنامه درخشان این بازیگر است.

آقای پاک نیت در مصاحبه با شبکه آی فیلم در پاسخ به این سوال که چگونه برای کرکتر «یعقوب نبی» در سریال «یوسف پیامبر» انتخاب شد، گفت: از طرف آقای سلحشور برای ارائه این نقش دعوت شدم، وقتی فهمیدم که نقش «یعقوب نبی» را به من پیشنهاد دادند، شوکه شدم. هم این که باورش برای من سخت بود که قرار است نقش «یعقوب نبی» را بازی کنم، هم این که گفتم نمی‌توانم این نقش را با چنین حساسیت بالایی بپذیرم.

وی ادامه داد: من هم این نقش را با تمام حساسیت و سختی پذیرفتم. به هر حال آرزوی هر بازیگری است كه بتواند روزی نقش پیامبران خود را بازی كند. بعد هم هر فرد معتقدی اگر متن این قصه قرآنی را می خواند، محال بود كه بازی در این سریال را قبول نكند.

آقای پاک نیت گفت: این سریال فراز و نشیب زیادی داشت و اتفاقات خاصی در زندگی «حضرت یعقوب» به وقوع می پیوست که محک خوبی برای بازیگری من بود و بازی در این نقش تجربه بسیار جدیدی برای من بود و نگاهم را به دنیا و زندگی تغییر داد.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» افزود: وقتی به خانه رفتم طبق معمول همیشه باز هم با همسرم مشورت كردم. او به من انگیزه داد و گفت یک بازیگر نباید متكی به یک نوع و یک سبک بازی باشد و با توكل بر خدا كار را شروع كن. اما از آنجا كه حساسیت بر این نقش را می‌دانستم در طول كار همواره از خدا خواستم من را شرمنده مردم و حضرت یعقوب نكند كه امیدوارم همین‌گونه بوده باشد.

این بازیگر ایرانی با اشاره به اینکه سریال «یوسف پیامبر» دقیقا چه تاثیری بر روی شما گذاشته، گفت:بازی در این نقش روی زندگی شخصی‌ام خیلی اثر گذاشت. خب ببینید بزرگ‌ترین ویژگی این پیامبر صبر و اعتقاد رسوخ ناپذیر آن است به همراه عشقی كه در وجود او بسیار پررنگ بوده است كه این ویژگی‌ها او را در مقابل مشكلاتی كه با آن‌ها دست به گریبان بوده است، پیروز می‌كند. همین ویژگی‌ها در زندگی شخصی من هم اثر گذاشته است و با مشکلات زندگی‌ام بسیار صبورانه‌تر رفتار میکنم.

ب م

نظر شما
ارسال نظر