نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4795
-
الف
+

آرزوی های تحقق نیافته «آمیتاب بچن» در آستانه 77 سالگی اش+ویدیو

«آمیتاب بچن» پدر سینمای هند که فردا 19 میزان 77 ساله می شود، در یک مصاحبه از آرزوهای خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «آمیتاب بچن» بازیگر کهنه کار و محبوب سینمای هند که حدود 50 سال از فعالیتش در دنیای هنر بازیگری می گذرد، فردا 19 میزان(مهر) مصادف با 11 اکتوبر، 77 ساله می شود.

سازندگان فلم جدید «آمیتاب بچن» با عنوان «چهره» امروز 18 میزان(مهر) با نشر یک ویدیوی کوتاه که به مجموعه نقش آفرینی های این بازیگر کهنه کار هندی اشاره دارد، پیشاپیش سالگیره اش را تبریک گفتند.

«آمیتاب بچن» هر ساله روز تولد خود را با هوادارنش جشن می گیرد اما اکنون که تمام طرفداران وی برای چنین روزی هیجان زده هستند، به نظر می رسد او قرار است این روز را کاملا بی تفاوت و در محل کار خود سپری کند.

بچن در پیوند با همین موضوع در یک مصاحبه گفت: امسال برای جشن تولد خود حضور نخواهم داشت، در واقع چه چیزی برای جشن گرفتن وجود دارد؟

وی در ادامه افزود: این روز هم مانند سایر روزها است، من بسیار خوشحالم که هنوز کار می کنم و بدنم قادر است با روح من قدم بردارد.

«آمیتاب بچن» به سالگیره های دوران کودکی خود اشاره کرد و گفت: زمانی که خرد بودم پدرم در روز تولدم برایم شعر می خواند و این یک سنت خانوادگی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا «آمیتاب بچن» آرزویی دارد که برآورده نشده باشد،گفت: بله، بسیار زیاد است. من همیشه آرزو داشتم نواختن پیانو و زبان های بسیاری را یاد بگیرم. همچنان آرزو داشتم با زنده یاد «گورو دات» هنرپیشه و کارگردان هندی همکاری کنم که میسر نشد.

«آمیتاب بچن» از بازيگرانی است كه در حدود 193 فلم بلند بازی كرده و از او به عنوان «پدر سینمای هند» یاد می شود.

او از سال ۱۹۶۹ و با فلم سیاه و سفید «هفت هندی» پا به سینما گذاشت و از آن پس همیشه از مطرح‌ترین چهره‌های سینمای هند بوده‌ است. او تا کنون دوازده بار جایزه فلم فیر( جایزه اصلی فلم های هندی) را از آن خود کرده‌ است.

پدرش یک شاعر معروف هندی بود. همسر او «جایاباچان» و پسر او «آبیشک» نیز از هنرپیشه های سرشناس سینمای هند به‌شمار می‌روند.

«آمیتاب بچن» یکی از بهترین بازیگران سینمای هند و یکی از گران‌قیمت‌ترین ستارگان در این زمینه می‌باشد.

فلم «جوند» در ماه عقرب(آبان) و فلم «چهره» در ماه 2 حوت(اسفند) سال روان با بازی «آمیتاب بچن» در سینماهای هند اکران می شوند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

اولین فلم «آمیتاب بچن» پدر سینمای هند

تصاویری از جدیدترین فلم «آمیتاب باچان» پدر سینمای هند

آمیتاب باچان76 سالگی اش را با طرفدارانش جشن گرفت + تصاویر

اولین بازی «آمیتاب باچان» با پرکارترین بازیگر بالیوود در یک فلم کمیدی

12 نقش ماندگار «آمیتاب باچان»+ تصاویر

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر