نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4483
-
الف
+

«آتش تقی پور» از «ستایش 3» گفت

«آتش تقی پور»  بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از سریال «ستایش 3» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «آتش تقی پور»  بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون درپیوند با سریال «ستایش3» که این روزها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود، صحبت کرد.

آقای تقی پور که نقش «حاج یوسف» را در فصل سوم سریال ستایش بازی کرده، طی یک مصاحبه گفت: من فکر می کنم «ستایش ۳»  مانند سری‌های قبلش به خوبی دیده شده و جذب مخاطب کرده است.

وی دلیل محبوبیت سریال ستایش را داستان آن دانست و گفت: سریال ستایش جدا از داستانی که دارد به هرحال سعی دارد گوشه‌ای از مشکلات مردم را در قالب سریال ارائه کند تا مخاطبان سریال را مثل آینه‌ای ببینند که تصویری از زندگی خودشان است.

این بازیگر کهنه کار ایرانی گفت: «ستایش ۳» همچنان به طرح مسائل خانوادگی می‌پردازد که مخاطب هم به آن علاقه‌مند است، سراغ روابط مردم می‌رود و به مسائل روز مردم می‌ پردازد و همین خانوادگی بودن و به روز بودنش در طرح مشکلات خودش عاملی است که برای مخاطب جذاب باشد و پای دیدنش بنشینند.

این بازیگر کهنه کار ایرانی همچنین در مورد فصل های بعدی سریال ستایش گفت: همه چیز بستگی به فلمنامه و داستانی دارد که قرار است نوشته شود، اگر نویسنده خوب و درست بنویسد، میزانی از آگاهی و رغبت را در مردم ایجاد می کند و آنها هم استقبال میکنند.

آتش تقی‌پور زاده ۱۵ حمل(فروردین) ۱۳۲۴ هجری خورشیدی در خوی، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

او دیپلوم ادبیات را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد. در سال ۱۳۴۹ در رشته بازیگری و کارگردانی فارغ‌التحصیل شد و به حیث بازیگر با کارگاه نمایش در چندین اجرا همکاری کرد. اولین کار حرفوی او بازی در نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی رکن الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ هجری خورشیدی در تالار سنگلج به اجرا درآمد.

آقای تقی پور تا سال 1364 به مدت 15- 16 سال بعنوان مدرس در مراکز آموزشی تیاتر اصفهان،مهاباد، یزد و کرمانشاه به فعالیت پرداخت تا اینکه دوباره به تهران بازگشت.

او در سال 1362 با سریال «ماه پنهان است» وارد قاب تلویزیون شد اما در سومین تجربه تلویزیونی با سریال «سربداران» محصول سال 1363 هجری خورشیدی به کارگردانی محمدعلی نجفی دیده شد و بعد از سربداران با فلم «طائل» وارد  سینما شد.

 وی در فلم های دم‌سرخ‌ها (۱۳۹۶)، ترومای سرخ (۱۳۹۵)، زبان مادری (۱۳۸۹)، مهتاب روی سکو (۱۳۸۹)، عروسک (۱۳۸۸)، چشمک (۱۳۸۷)، شب واقعه (۱۳۸۷)، ارتفاع ۶/۴۵ (۱۳۸۵)، نیما یوشیج (۱۳۸۵)، دم صبح (۱۳۸۴)، زیر درخت هلو (۱۳۸۴)، تارزن و تارزان (۱۳۸۰)، جان‌سخت (۱۳۷۶)، فرار بزرگ (۱۳۷۶)، ماه و خورشید (۱۳۷۴)، جاده عشق (۱۳۷۲)، زینت (۱۳۷۲)، دایان باخ (۱۳۷۱)، مستاجر (۱۳۷۱)، جیب‌بر‌ها به بهشت نمی‌روند (۱۳۷۰)، دیدار در استانبول (۱۳۷۰)، مخترع ۲۰۰۱ (۱۳۷۰)، مسافران (۱۳۷۰)، عروس حلبچه (۱۳۶۹)، صنوبر‌های سوزان (۱۳۶۸)، فانی (۱۳۶۸)، شاخه‌های بید (۱۳۶۷)، طلسم (۱۳۶۵)، حماسه دره شیلر (۱۳۶۵)، زیر باران (۱۳۶۳)، شب مکافات (۱۳۶۳) و طائل (۱۳۶۳) نقش آفرینی کرده است.

آتش تقی پور علاوه بر ستایش3 در سریال های ،معمای شاه (1395)، آخرین بازی (1393)، جلال‌الدین (1393)، پشت کوه‌های بلند (1391)، پاتوق (1387)، سال‌های برف و بنفشه (1386)، خانه‌ای در تاریکی (1382)، تفنگ سرپر (1381)، شب دهم (1380)، مسافر (1379)، آرزوی پردردسر (1375)، تنهاترین سردار (1375)، نگاهی دیگر (1374)، تعطیلات خوش بگذره (1374)، تابستانی سرشار از محبت (1371)، سربداران (1363) و ماه پنهان است (1362) حضور داشته است.

 ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر