نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2652
-
الف
+

«قسم» محسن تنابنده در «سینما آی فیلم» بررسی می شود

فلم سینمایی «قسم» به کارگردانی «محسن تنابنده» در برنامه سینما آی فیلم مورد بررسی قرار می گیرد.

فلم سینمایی «قسم» ساخته «محسن تنابنده» شنبه 13 میزان(مهر) ساعت 20:45 به وقت تهران ، ساعت 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد بررسی قرار می گیرد

فلم «قسم» به نویسندگی و کارگردانی «محسن تنابنده» و تهیه‌کنندگی «الهام غفوری» به کشته شدن زنی به نام رضوان می پردازد که فامیل و اقوام وی به دنبال این هستند تا در محکمه ثابت کنند قاتل، شوهرش می باشد.

این فلم که دومین ساخته سینمایی محسن تنابنده محسوب می‌شود، سال ۱۳۹۷ ساخته شده و نخستین نمایش آن در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر بوده است؛ جشنواره یی که برای «قسم» نامزدی ۶ جایزه را در پی داشت.

اولین ساخته محسن تنابنده، «گینس» نام داشت. این فلم کمیدی که در سال 1393 با بازی محسن تنابنده و رضا عطاران ساخته شد، در زمان اکرانش بیش از 3 ملیارد تومان در سینماها فروش داشت.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های کانال تلویزیونی آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندهگان آن آشنا شوند و ترغیب به دیدن فلم در سینما شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 20:45 شام به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بیننده گان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

دانلود «پایتخت 1»

دانلود «پایتخت 2»

دانلود «پایتخت 3»

دانلود «پایتخت 4»

ب م

نظر شما
ارسال نظر