نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6801
-
الف
+

از نشر تیزر جالب فلم جدید «سلمان خان» تا شکسته شدن رکورد «قاتلان هندوستان»

در این گزارش ، اخبار مربوط به اکران پرطرفدار ترین فلم های روز بالیوود را می خوانید.

به گزارش آی فیلم 2، سینمای بالیوود طرفداران بسیاری دارد و اکران فلم ها نیز یکی از داغترین موضوعات مورد توجه مخاطبان سینمای هند بوده است. 

فلم «جنگ(war)» روز گذشته 10 میزان(مهر) اکران خود را در سینماهای جهان آغاز کرد و توانست با فروش ۵۳.۳۵ کرور، ریکورد «قاتلان هندوستان» را بشکند و پرفروش ترین فلم سینمای هند در روز نخست اکران شود. 

جنگ

طرفداران فلم پرهیجان «جنگ(war)» با نقش آفرینی «هرتیک روشن» و «تایگر شروف» دو ستاره مشهور بالیوود مدتها منتظر اکران این فلم بودند.

در خلاصه داستان آمده این فلم است : خالد (تایگر شروف) ، یک سرباز هندی است که موظف می شود کبیر (هرتیک روشن) ، یک سرباز سابق ارتش هند را از بین ببرد. کبیر که مربی خالد بوده، اکنون به دسته تبهکاران پیوسته است و این امر منجر به نبردی بی امان بین آنها می شود.

این فلم تاکنون توانسته مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد و فروش آن همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر فلم سینمایی «دبنگ 3(بی باک)» با نقش آفرینی «سلمان خان» در تاریخ 20 دسمبر سال روان به چهار زبان (هندی، کانادایی، تامیلی و تلوگو) در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

سلمان به تازگی ویدئویی جهت حمایت از «دبنگ 3(بی باک)» منتشر کرده و نام تمام صفحات مجازی اش را به نام «چولبول پاندی» کرکتر خود در فلم «دبنگ3» تغییر داده است.

در پیوند این خبر بیشتر بخوانید :

فلم پرانتظار «سوپر30» با بازی «هرتیک روشن» اکران می شود + تیزر

استقبال از فلم جدید «هرتیک روشن» و «تایگر شروف»

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین