نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3388
-
الف
+

حضور «شهاب حسینی» در فلم مشترک ایران و فنلاند

نشست مدیران بنیاد سینمایی فارابی همراه سفیر فنلاند و مدیر بنیاد فلم این کشور با موضوع تولید فلم مشترک برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مدیران بنیاد سینمایی فارابی ایران از همکاری مشترک سینمای این کشور و فنلاند با حضور «شهاب حسینی» سوپر استار سینما و تلویزیون ایران خبر می دهند.

نشست مدیران بنیاد سینمایی فارابی با سفیر فنلاند در ایران و مدیر بنیاد فلم این کشور و هیأت همراه روز گذشته 7 میزان(مهر) با موضوع تولید فلم مشترک در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

«حبیب ایل‌بیگی» قائم‌ مقام بنیاد سینمایی فارابی اظهار داشت: حوزه اسکاندیناوی و شمال اروپا علی رغم دوری از نظر فاصله، به لحاظ همکاری و تولید مشترک برای ساخت فلم، از بسیاری کشورها با ایران همکاری نزدیک‌تری داشته‌اند.

«رائد فرید زاده» معاون امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی نیز بیان کرد: حدود شش ماه قبل نیز در سازمان سینمایی نشستی با حضور مدیران، مدیرعامل، سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران و خانم یانا پاسکالا، مدیر امور بین الملل بنیاد فلم فنلاند برگزار شد و موضوع تولید مشترک و تبادلات سینمایی با کشور فنلاند را به بحث گذاشتیم.»

او با ذکر نمونه‌هایی از مذاکرات اولیه برای تولید فلم مشترک با فنلاند توضیح داد: با «رامین سهراب» در جشنواره فلم کن مذاکراتی داشتم و ایده‌اش برای تولید مشترک مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: پروژه دیگری هم توسط یک کارگردان ایرانی با همکاری «شهاب حسینی» صورت پذیرفته است و این دو تجربه می‌تواند زمینه خوبی برای گسترش ارتباطات بین سینمای ایران و فنلاند ایجاد کند.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر