نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4330
-
الف
+

بازیگر ستایش و سرابی به نام «جم تی وی»

«رامسین کبریتی» در مصاحبه با رسانه ها از تمایل خود برای بازگشت به ایران خبر داده است.

به گزارش آی فیلم2، شبکه ماهواره ای جم طی سال های اخیر با نشر سریال های ترکیه‌ای ،تلاش می‌کند ساختار فرهنگی کشورهای فارسی زبان و الگوهای فرهنگی خانواده ها را تغییر دهد؛ آن هم تغییری از جنس غربی.

نگاهی به سریال های  شبکه ماهواره ای جم، همچون «عشق ممنوع»، «عشق و جزا»، «ایزل»، «عمر گل لاله»، «از بوسه تا عشق»، «حریم سلطان»، «کوزی گونی» و ... ما را به این نتیجه می رساند که همگی مروج فرهنگ  بی حیایی، خیانت و.. می باشند که کمرنگ شدن ارزش های خانوادگی و گاهی تخریب بنیان خانواده ها را به دنبال دارد.

جم تی وی مدت‌هاست با تبلیغات فراوان  مخاطبانش را منتظر نگه داشته تا  محصولات جدید خود را که از بازیگران ایرانی استفاده کرده اما مضمون و محتوایی شبیه سریال های ترکیه ای دارد را در جدول نشر خود قرار دهد و به این ترتیب مخاطبان را ترغیب به تماشای این سریال ها کند.

 به نظر می‌رسد تنها فاکتور جذابیت سریال‌های تازه شبکه جم نه داستان‌ها و کیفیت تخنیکی بالایشان بلکه بهره بردن از بازیگران ایرانی‌ می باشد که تا چندی پیش در سینما و تلویزیون ملی ایران حضور داشتند و مهاجرت‌شان بسیار هیاهو به پا کرده است.  

بر این اساس طی چند سال گذشته مهاجرت برخی از بازیگران و دیگر عوامل سینمایی و تلویزیونی پایین رتبه ایران به خارج از کشور و به ویژه شبکه تلویزیونی جم آغاز شده است.

شماری از بازیگران با رویای پول، شهرت، زندگی در رفاه کامل و ... راهی جم شدند اما بسیار زود ماهیت این شبکه مشخص شد؛ ماهیتی تلخ و شکننده ! آنهایی که رفتند بسیار زود شکستند و غرور ، اعتبار و حرمتی که بین مردم کسب کرده بودند را از دست دادند .

گویی که از خواب پریده و واقعیت را مقابل خود دیدند. واقعیتی که کم کم خود را نشان داد، آنان که آرزوی شهرت درسر می پروراندند حال مجبور بودند در آثاری بسیار ضعیف که از نظر محتوایی پوچ و خالی بود ایفای نقش کنند.

قرار بود در طول کار در هوتل‌های گران‌قیمت اقامت کنند و معاش بالا بگیرند اما به مرور معلوم شد که باید در خانه‌هایی با کمترین امکانات زندگی کنند و معاش شان کم و کمتر شد و به مرور اصلا پرداخت نشد.

جم از رویا برای آن ها به جهنمی تبدیل شد که یا باید می‌ماندند و به هر قسم رفتار غیرانسانی و زشت تن می‌دادند و یا بازمی‌گشتند...

«رامسین کبریتی» که در سال‌های اخیر به خاطر بازی در سریال «ستایش» بیشتر شناخته شده بود، یکی از بازیگرانی است که راهی شبکه جم شد. 

وی که به امید کسب پول بیشتر راهی ترکیه شده بود، در جدیدترین مصاحبه خود از حضور خود در شبکه تلویزیونی جم ابراز پشیمانی کرده و گفته است دیگر با هیچ شبکه ماهواره‌ای همکاری نخواهم کرد.

کبریتی که به ادعای خودش به دلیل کم کاری در ایران حاضر شده بود شبکه های بی کیفیت خارجی را به وطنش ترجیح دهد، امروز که آن سراب را از نزدیک دیده است، امید این دارد بار دیگر به وطنش بازگردد و در رسانه ملی ایران فعالیت هنری خود را از سر بگیرد.

بازیگر نقش «صابر» در سریال «ستایش» با تاکید براینکه من هویتم و هرچه دارم را از ایران گرفته ام، در کنار مردمم کار کرده و آن ها من را شناساندند، گفته است شاید اگر فصل سوم سریال «ستایش» زودتر ساخته میشد هیچوقت ایران را ترک نمی کردم.

رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که اگر فصل چهارمی هم برای «ستایش» ساخته شود چقدر امکان دارد در سریال باشد گفت: اگر فصل چهارم ساخته شود و من در ایران باشم حتما در سریال خواهم بود.

وی می گوید حتی اگر «صابر» ی هم در فصل چهارم وجود نداشته حتما در فصل چهارم خواهم بود ولو به قیمت اینکه شخصیت دیگری را بازی کنم.

این درحالی است که سازندگان فصل جدید سریال «ستایش» تصمیم گرفتند با استفاده از یک بازیگر نه چندان پرآوازه و گریم نمودن او همانند کرکتر صابر جایگزینی برای رامسین کبریتی پیدا کرده که با کشته شدن او دوسیه  حضور این بازیگر ایرانی در این سریال به کلی بسته شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر