نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2661
-
الف
+

«کاتیوشا» برنده دو جایزه از جشنواره بین المللی «لاو» امریکا

«کاتیوشا» ساخته «علی عطشانی» دو جایزه از جشنواره بین‌المللی فلم در امریکا را دریافت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مراسم اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره  بین المللی لاو که از 27 سنبله(شهریور) آغاز به کار کرده بود، شب گذشته 30 سنبله(شهریور) در شهر لس آنجلس امریکا به کار خود پایان داد.

در این مراسم جایزه بهترین فلم به «علی عطشانی» برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی فلم سینمایی «کاتیوشا» و جایزه بهترین فلمبرداری به «محمود عطشانی» برای فلمبرداری این فلم اهدا شد.

کاتیوشا

فلم «کاتیوشا» پیش از این به بخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم «ماریتا» در کشور امریکا، بخش نهایی جشنواره بین‌المللی «فلم های الهام‌بخش» کشور استرالیا و بخش رقابتی پنجمین جشنواره بین‌المللی فلم «راجستان» در شهر جیپور، مرکز ایالت راجستانِ کشور هند راه یافته بود و لوح تقدیر هیات داوران جشنواره کراس اور امریکا، جایزه بهترین فلم جشنواره بین‌المللی فلم راجستان جیپور را کسب کرده بود.

«هادی حجازی‌فر»، «احمد مهران‌فر»، «لیلا اوتادی»، «میترا حجار» و ... از جمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

کاتیوشا

داستان این فلم درباره «خلیل» معروف به «خلیل کاتیوشا» می باشد که مجبور می‌شود چند روزی را همراه عرشیا که یک پسر پولدار است بگذراند. این اختلاف طبقاتی و دیدگاه‌های متفاوت باعث به وجود آمدن جنجال هایی میان آن دو می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فلم «لاو» که یکی از جشنواره‌های سینمایی کشور امریکا است، طی چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ سنبله(شهریور) در شهر لس آنجلس کشور امریکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید :

«کاتیوشا» نامزد بهترین فلم در جشنواره اینسپیریشن استرالیا شد

درخشش فلم سینمایی «کاتیوشا» در امریکا

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر