نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2825
-
الف
+

«فریبا نادری» از ستایش 3 گفت+ویدیو

«فریبا نادری» در صماحبه اختصاصی با شبکه آی فیلم، از کرکتر خود در «ستایش3» گفت.

به گزارش آی فیلم2، نشر فصل سوم سریال «ستایش»  به تهیه‌کنندگی «آرمان زرین کوب» و به نویسندگی «سعید مطلبی» از دیروز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در این سریال داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوود نژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد به ایفای نقش پرداخته اند.

«ستایش» درامی خانوادگی است که در فصل اول آن ماجرای مخالفت حشمت فردوس(داریوش ارجمند) با ازدواج پسرش طاهر( مهدی پاکدل) و دختری به نام ستایش(نرگس محمدی) را روایت می‌کند.

«طاهر» علی‌رغم مخالفت خانوادهٔ خود و خانوادهٔ ستایش و با وجود رضایت ستایش، با او ازدواج کرده  و صاحب دو فرزند دختر و پسر می‌شود. طاهر در جریان یک توطئه خانوادگی  متهم به حمل مواد مخدر گشته و پس از فرار از دست مأموران پولیس طی یک حادثه ترافیکی به کما رفته و فوت می‌کند.

ستایش که پدرش را نیز از دست داده است، برای فرار از پدر شوهر خود حشمت فردوس که به دنبال گرفتن سرپرستی فرزندان اوست از تهران خارج می‌شود.

در  فصل دوم ستایش ۲۲ سال از این ماجرا گذشته اما کینه حشمت فردوس به عروسش و تلاش برای گرفتن حق سرپرستی نواسه هایش ادامه دارد. حال باید دید در فصل سوم  رابطه حشمت فردوس با عروسش به کجا خواهد رسید و از سوی دیگر او خواهد توانست دارایی های خود را از پری سیما بازپس گیرد یا خیر؟

در این ویدیو گفت و گوی «فریبا نادری» بازیگر کرکتر «پری سیما» با شبکه آی فیلم2 را تماشا می کنید.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

داستان سریال «ستایش 3»

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

تیزر سریال «ستایش»

ب م

نظر شما
ارسال نظر