نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2824
-
الف
+

نمایندگان کرواسیا، هانگری و ناروی برای حضور در اسکار اعلام شدند

سه کشور کرواسیا، هانگری و ناروی نمایندگان خود برای حضور در بخش بین المللی اسکار را اعلام کردند.

به گزارش آی فیلم 2، سه کشور «کرواسیا»، «هانگری» و «ناروی» نماینده های خود را برای رقابت در اسکار 2020 معرفی کردند.

فلم «مالی» به کارگردانی «آنتونیو نویچ»، نماینده کرواسیا برای اسکار معرفی شد، این فلم که در جشنواره سینمایی کشور کرواسیا نمایش داده و با اقبال بسیار روبرو شد، پنجمین فلم آنتونیو نویچ است.

فلم دیگر او در سال ۲۰۰۹ میلادی نیز به عنوان نماینده کرواسیا معرفی شده بود و این کشور از 2009 تا کنون نامزدی اسکار را تجربه نکرده است.

این فلم روی شخصیتی به نام فرنکی، فروشنده مواد مخدر متمرکز است که بعد از  گذرانیدن ۴ سال، از محبس آزاد شده است و پسر او «مالی» در اواخر دوران مکتب رفتن است. مادر او به دلیل سرطان، روز‌های آخر عمر خود را سپری می‌کند، فرنکی درگیر محکمه با پدرکلان و مادرکلان مالی می‌شود که قصد دارند حضانت پسرش را از او بگیرند.

کشور هانگری هم فلم سینمایی «کسانی که باقی می‌مانند» به کارگردانی «بارناباس توث» را به اسکار معرفی کرده است.

هانگری از سال ۱۹۶۵ میلادی هر ساله در اسکار اشتراک نموده است و تاکنون هشت فلم از این کشور نامزد اسکار شده اند. این کشور در سال ۲۰۱۵ میلادی با فلم «پسر شائول» توانست جایزه اسکار را تصاحب کند.

فلم «سرقت اسب ها» به کارگردانی «هانس پیتر مولند» نماینده کشور ناروی در اسکار 2020 است که از روی رمانی به همین نام افتباس شده است.

داستان این فلم در مورد مردی است که پس از مرگ همسرش به تنهایی در جنگل زندگی می کند و از تمام امور دست برداشته اما مرور خاطرات به وی انگیزه مضاعف برای ادامه زندگی شاد می دهد.

این فلم در جشنواره برلین نمایش داده شده بود و جایزه خرس طلایی بهترین تصویر برداری را کسب کرده بود.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر