نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2618
-
الف
+

«ساعد هدایتی» به شایعات اختلافش با «مهران مدیری» واکنش نشان داد

«ساعد هدایتی» اخبار نشر شده درباره اختلافش با «مهران مدیری» را تکذیب کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «ساعد هدایتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه اخبار نشر شده درباره اختلافش با «مهران مدیری» را تکذیب کرد و درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«ساعد هدایتی» با بیان اینکه توانایی بازی در همه نقش‌ها را دارد ، گفت: من ژانر جدی را بسیار دوست دارم ولی چون حس می‌کنم که توانمندی بازی در همه ژانرها را دارم، می توانم در کارهای جدی و کمیدی ایفای نقش کنم.

او درباره معیارهای خود برای انتخاب کرکترهایش گفت: باید بتوانم با نقش مورد نظر به لحاظ دیالوگ و شخصیت‌پردازی ارتباط برقرار کنم. برایم زیاد فرق نمی‌کند که کرکتر منفی باشد یا مثبت، کم باشد یا زیاد، فقط دوست دارم با آن ارتباط برقرار کنم.

هدایتی در ادامه افزود: نقش‌های تکراری بسیاری به من پیشنهاد شده که قبول نکرده‌ام. به ویژه نقش قاضی و وکیل بسیار زیاد پیشنهاد می‌شود اما سعی می‌کنم کرکتر های تکراری را بازی نکنم.

«ساعد هدایتی» در پاسخ به این سوال که نقش آفرینی در سریال‌های طنز چالش بیشتری برای بازیگر دارد یا سریال‌های جدی ، گفت:فکر می‌کنم ایفای نقش در کارهای کمیدی و طنز بیشتر بازیگر را به چالش می‌کشد چرا که خنداندن مردم در شرایطی که آن ها درگیر مشکلات مختلفی هستند، کار آسانی نیست.

وی درباره اخبار نشرشده درباره دلخوری اش از مهران مدیری، به تسنیم گفت: این اخبار را به طور کلی رد و تکذیب می‌کنم. من با مهران مدیری بسیار دوست هستیم و این درست نیست که می‌نویسند و می‌گویند.

«ساعد هدایتی» با بیان اینکه مهران مدیری کارگردان قدرتمندی است،گفت: امیدوارم روزی اتفاق بیفتد دوباره در کنار هم باشیم و کار طنز جذاب و دلچسبی را مثل همیشه برای تلویزیون بسازیم.

وی درخصوص فعالیت های اخیر خود با بیان اینکه فعلا پیشنهاد جدیدی ندارد، افزود: سریال «دنگ و فنگ روزگار» در سال روان از تلویزیون به نشر رسید و همچنان فلم سینمایی «پیشی میشی» بعد از ماه محرم و صفر در سینماها اکران می شود.

«ساعد هدایتی» متولد ۱۹ حمل(فروردین) ۱۳۳۴ خورشیدی در رشت است.

او از سال ۱۳۴۹ خورشیدی با بازی در فلم هایی چون «آب نبات چوبی» و «جنگجویان کوچولو» کارش را آغاز کرد.

در سال ۱۳۷۸ خورشیدی به دنبال بستری شدنِ پدرِ مهران مدیری در شفاخانه با مهران مدیری آشنا شد که این آشنایی به همکاری طولانی آن ها از جمله در سریال‌های «شب های برره» ، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» و ... انجامید.

گفتنی است که سریال های «شب های برره» ، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر