نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3602
-
الف
+

قاری افغانستانی مقام نخست مسابقات رسانه ملی ایران را کسب کرد

«محسن شجاعی» قاری افغانستانی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی ایران مقام اول را کسب کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محسن شجاعی» قاری افغانستانی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی ایران در رشته قرائت موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی ایران برای کودکان و نوجوانان در رشته‌های مختلف علوم قرآنی در تهران برگزار شد.

«محسن شجاعی» قاری افغانستانی از رادیوی برون مرزی صدا و سیمای ایران در رشته قرائت موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد.

این قاری افغانستانی در مورد جزئیات برگزاری این مسابقات به فارس گفت: این مسابقات در دو مرحله برگزار شد و در مرحله نخست تمام شرکت کنندگان از تمامی ولایت های ایران به شکل تصویری در مسابقات حضور یافتند. 

وی ادامه داد: داوران بر اساس آثاری که به شکل تصویری دریافت کرده بودند نفرات برتر را انتخاب و آن‌ها را به تهران دعوت کردند و مرحله نهایی با حضور شرکت کنندگان برگزار شد و نفرات برتر رشته‌های مختلف معرفی شدند.

این قاری افغانستانی ادامه داد: در سال 1393 خورشیدی نفر اول مسابقات قرآن اسرا در رشته قرائت به سبک منشاوی شدم و سال گذشته نیز در مسابقات شبکه بین المللی الکوثر نفر پنجم در رشته قرآئت قرآن بزرگسالان شدم.

«محسن شجاعی» به گفته خودش از  5 سالگی شروع به فراگیری و حفظ قرآن کرده و تاکنون در مسابقات مختلفی نیز موفق به کسب مقام شده است.

وی در سال 1393 خورشیدی رتبه اول مسابقات قرآن اسرا و سال گذشته در مسابقات شبکه بین المللی الکوثر رتبه پنجم را در رشته قرائت قرآن کسب کرده است.

شجاعی هم اکنون با رادیو برون مزری رسانه ملی ایران در بخش برنامه‌های قرآنی همکاری می کند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر