نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2557
-
الف
+

هرتیک روشن: از شکست هایم درس گرفتم/برای رسیدن به آنچه می خواهم باید سخت تلاش کنم

«هرتیک روشن» در مصاحبه با یک خبرگزاری هندی گفت: برای آنچه می خواهم باید سخت تلاش کنم.

به گزارش آی فیلم2، «هرتیک روشن» بازیگر پرآوازه سینمای بالیوود در مصاحبه با ایندیا تودی درپیوند با کرکتر خود در فلم «سوپر30 » صحبت کرد.

او گفت: امروز وقتی به عقب نگاه ميكنم احساس ميكنم راه طولانی را پشت سر گذاشتم موفقيت ها و شکست هایی را در زندگی خود تجربه کرده ام اما مهمترين آنها درس هايی بوده است كه من از شكست هايم گرفته ام و شكست های من باعث شد که من امروز اينجا باشم.

هرتیک افزود: اعداد باكس افيس از اهميت خاصی برخوردار هستند زيرا يک نشانه مستقيم از افرادی می باشد كه فلم را تماشا ميكنند اما برای من مهم اين است كه فلم با مردم ارتباط برقرار كند و آنها را سرگرم كند. 

این بازیگر بالیوود با اشاره به نقش های مختلفی که تاحال بازی کرده، گفت: من حالا به عنوان بازيگر احساس توانمندی بيشتری ميكنم و از روند كارم لذت ميبرم و می دانم برای رسيدن به آنچه ميخواهم  بايد سخت تلاش كنم.

با سوپر٣٠ هرتیک جذابيت خود را در گيشه حفظ كرد اين فلم بيش از ١٤٦ كرور فروخت؛بعداز سوپر٣٠ این ستاره بالیوود با فلم جنگ در ماه 2 اكتبر به سينماها می آید.

فلم سینمایی «سوپر30» با بازی «هرتیک روشن» بازیگر مشهور سینمای هند ، که مهمترین فلم سینمای بالیوود خوانده می شود ، در تاریخ 21سرطان(تیر) سال روان در سینماهای جهان به نمایش درآمد.

داستان فلم «سوپر30» بر اساس زندگی «آناند کومار »ریاضی دان هندی است.

در تاريخ هند از «آناند کومار» به عنوان نابغه ای نام می برند که انقلابی در سيستم تحصیلی کشور هند و دنيای رياضيات به راه انداخت. روش او با نام «سوپر 30» شناخته شد و دانش آموزان و محصلان در امتحان کانکور ، با راه حل های ساده و موفقي روبه رو شدند.

«هرتیک روشن» بعد از دوسال دوری از سینما در فلم سینمایی «سوپر 30» کرکتر این ریاضی دان نابغه را بازی کرد که معتقد است مردم فقیر هم قابلیت تبدیل به نابغه شدن را دارند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

آخرین خبرها از بالیوود / « هرتیک روشن » سوپرمن می شود 

فلم پرانتظار «سوپر30» با بازی «هرتیک روشن» اکران می شود + تیزر

دیدار هرتیک روشن و جکی چان در چین + عکس

ب م

نظر شما
ارسال نظر