نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7728
-
الف
+

علیرضا یعقوبی: من و برادرم دوست داریم که یک کلاب ورزشی کلان داشته باشیم/هیچ کس از ماجرای خواستگاری من در برنامه «عصر جدید» خبر نداشت!

«علیرضا یعقوبی» در مصاحبه اختصاصی با شبکه آی فیلم2 از آرزوها و هدف های خود و برادر خردش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «برادران یعقوبی» با اجرای حرکات نمایشی در برنامه استعدادیابی تلویزیون ایران تحت نام «عصرجدید» و ماجرای خواستگاری یکی از آن ها در این برنامه از دختر مورد علاقه اش در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

این دو برادر که ورزش «پارکور» را به صورت حرفوی دنبال می کنند در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شبکه آی فیلم2 از آرزوها و هدفهای شان گفتند.

«علیرضا یعقوبی» در پاسخ به سوال خبرنگار آی فیلم 2 که چه شد تصمیم گرفتید در مسابقه عصر جدید اشتراک کنید، گفت: دوست داشتم ورزشی که برای آن نزدیک 7 سال زحمت کشیده بودیم را به نمایش بگذاریم و به همه نشان بدهیم ما می توانیم.

وی درباره نحوه آشنایی خود و برادر خردش با ورزش پارکور گفت: این ماجرا تقریبا برای 7 سال قبل است، در آن زمان مصروف ورزش فوتبال بودم و بعد از مصدومیت طولانی، فوتبال را کنار گذاشتم.

یعقوبی ادامه داد: به دنبال ورزشی پر از هیجان بودم که با «پارکور» آشنا شدم و تصمیم گرفتم این ورزش را ادامه بدهم که در این میان تشویق های استادم آقای «نحوی» که اهل پاکستان هستند، بسیار به من انگیزه داد و تشکری می کنم از ایشان به خاطر تمام زحمت شان و اینکه در این 7 سال همیشه نگران آینده ورزشی من بودند.

این جوان بااستعداد افغانستانی گفت: پارکور را زیر نظر استادم شروع کردم و به برادرم پیشنهاد دادم که یاد بگیرد اما علاقه چندانی نداشت تا اینکه چند حرکت را برای برادرم اجرا کردم و خوشش آمد و از آن به بعد تمام حرکاتی که یاد می گرفتم به او هم یاد می دادم که خوشبختانه استعداد لازم را داشت و خیلی سریع پیشرفت کرد.

وی افزود: شهریه برای من که دانش آموز بودم بسیار سنگین بود و پرداخت شهریه 2 نفر واقعا سخت بود اما این موضوع را به استادم گفتم، ایشان هم با توجه به اینکه من و برادرم را با استعداد می دید بعد از گذشت 7 سال فقط یک بار از ما شهریه گرفتند.

یعقوبی گفت: با همه این سختی ها، برادرم این ورزش را به خوبی یاد گرفت و چند مقام کشوری دارد و در رده زیر 18 سال همیشه مقام اول را کسب کرده است.

وی در ادامه مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از آمال و آرزوهای خود گفت و افزود: من و برادرم دوست داریم که یک کلاب ورزشی کلان داشته باشیم و برای کودکان بی سرپرست و کودکان کار کلاس رایگان برگزار کنیم و هر چه یاد گرفتیم به آنها هم آموزش بدهیم.

علیرضا یعقوبی همچنین به ماجرای خواستگاری در برنامه عصر جدید اشاره کرد و گفت: شاید باورتان نشود اما به مدت دو سال خواستگار همسرم بودم اما به خاطر اینکه وظیفه ای نداشتم و فقط مصروف ورزش پارکور بودم و همچنین وضعیت اقتصادی خوبی نداشتم جسارت خواستگاری رفتن را نداشتم تا اینکه برای شرکت در برنامه عصر جدید با برادرم تماس گرفتند.

وی ادامه داد: روزی که برای شرکت در برنامه در استودیو حضور داشتیم هیچکس از برنامه خواستگاری من خبر نداشت، نوبت اجرای ما شد و خدا را شکر توانستیم 4 چراغ سفید بگیریم اما حواسم اصلا به اجرای برنامه نبود و در تمام مدت برنامه خواستگاری را در ذهنم مرور می کردم تا اینکه موقع خروج از روی صحنه یک لحظه تصمیم گرفتم این موضوع را با آقای علیخانی هماهنگ کنم که خوشبختانه ایشان همه موارد را هماهنگ کردند و همه چیز خوب پیش رفت.

یعقوبی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار آی فیلم2 که معیار و ملاک شما برای انتخاب همسر چه بوده، گفت: به نظرم دوست داشتن و علاقه طرفین به هم خیلی مهم است و روی همین اساس از همسرم خواستگاری کردم.به همه پیشنهاد می کنم هیچ ترسی نداشته باشند و با جسارت جلو بروند.

ویدیوی حضور این 2 برادر بااستعداد افغانستانی در ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2 را اینجا تماشا کنید

مصاحبه کننده: عبدالله اصغرنژاد

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

خواستگاری پسر افغانستانی از دختر مورد علاقه خود در یک برنامه تلویزیونی

وقتی 2 برادر افغانستانی در یک برنامه تلویزیونی همه را شگفت زده می کنند

شوخی داوران «عصر جدید» با «علیرضا یعقوبی» درباره ظرف شستن و کارهای خانه!

نظر شما
ارسال نظر