نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3745
-
الف
+

حسام نواب صفوی: بازی در فلم ابراهیم خلیل الله (ع) بزرگترین تحفه ای بود که از خداوند گرفتم/ من با نقش حضرت اسماعیل (ع) زندگی کردم

«حسام نواب صفوی» از تجربه نقش آفرینی در فلم سینمایی ابراهیم خلیل الله (ع) گفت.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله (ع)»  به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی «محمدرضا ورزی» سال 1384 خورشیدی ساخته شده و داستان دوران رسالت حضرت ابراهیم علیه السلام تا آخرین مأموریت الهی آن حضرت یعنی ساخت بنای کعبه را به تصویر کشیده است.

«محمد صادقی» در نقش ابراهیم (ع)، «فخرالدین صدیق شریف» در نقش «شیطان»،  «روشنک عجمیان » در نقش هاجر، «حسام نواب صفوی» در نقش اسماعیل و... در این فلم هنرنمایی کرده اند.

«حسام نواب صفوی» بازیگر پرآوازه تلویزیون و سینمای ایران که در فلم ابراهیم خلیل الله(ع) کرکتر «اسماعیل ع» را بازی کرده درپیوند با نقش خود در این فلم می گوید: من وقتی کرکتر حضرت اسماعیل را بازی می‌کردم، حس و حال عجیبی داشتم. وقتی «آقای ورزی» این نقش را به من پیشنهاد کرد گفتم من در جایگاهی نیستم که بتوانم این نقش را بازی کنم، اما شب استخاره‌ای گرفتم و آیه ۵۶ سوره «حضرت مریم» آمد که در تفسیرش از حضرت اسماعیل(ع) هم صحبت شده است و همان لحظه فهمیدم اجازه بازی در این نقش به من داده شده است.

نواب صفوی به شبکه آی فیلم گفت: «ابراهیم خلیل الله(ع)» فلمی است که در اذهان شکل گرفت و بسیار دیده شد و بازی در آن بزرگترین تحفه ای بود که از خداوند تا به امروز گرفتم و من بنده حقیری هستم در مقابل این نقش اما برای من ایفای این نقش بسیار جالب بود.

وی درپیوند با یکی از سخت ترین سکانس های فلم سینمایی ابراهیم خلیل الله (ع) گفت: سکانسی که حضرت ابراهیم به همراه فرزندش به قربانگاه می روند خیلی سکانس سختی بود و من تمام سعی‌ خود را می‌کردم که در آن لحظات فقط همزاد پنداری کنم و حس و حالم را نزدیک به احوال آن لحظه «حضرت اسماعیل(ع)» کنم و وقتی برای اولین بار در پرده سینما بازی خودم را دیدم، فهمیدم که واقعا از ته دل بازی کردم و حسم این است که این نقش را فقط بازی نکردم، بلکه آن را زندگی کردم.

ب م

نظر شما
ارسال نظر