نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7313
-
الف
+

«کامران تفتی» بازیگر سریال های آی فیلم2 ازدواج کرد+بیوگرافی

«کامران تفتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی خبر ازدواجش را اعلام کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «کامران تفتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2، شاهد نقش آفرینی او در سریال های «سایه بان»، «خواب و بیدار» و «میکائیل» بودند ، با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره فعالیت‌های جدید خود و مسائل دیگر سخن گفت.

بازیگر سریال سایه بان که 19 حمل سال 1358 خورشیدی در تهران متولد شده گفت: می گویند که 40 سالگی یک بحران و تکامل است برای اینکه عشق و احساس را بیشتر بشناسی و در لحظه زندگی کنی چون فرصت کم است.

«کامران تفتی» در این برنامه با نشان دادن انگشتری که در دستش بود از ازدواج خود خبر داد و گفت: خدا را شکر من به زودی قرار است ازدواج کنم.

بازیگر سریال میکائیل همچنین درپیوند با تجربه سکته قلبی خود گفت: زمانی که برای مسابقه رالی با کامبیز دیرباز از شمال به قشم رفتیم باید 50 متر در گل و آب می دویدیم اما نمیدانم چطور یک دفعه قفسه سینه ام درد گرفت و ضربان قلبم بالا رفت.

وی در ادامه افزود: «کامبیز دیرباز» مثل یک فرشته نجات من را به شفاخانه رسانید و آنجا داکتر ها گفته بودند من سکته قلبی کردم.

کامران تفتی بازیگر پرتلاش ایران در سال 1373 خورشیدی با بازی در سریال «سفر آخر»  نخستین تجربه تصویر خود را کسب کرد.

بعد از آن در «ولایت عشق» با آقای «مهدی فخیم زاده» همکاری کرد و با «خواب‌ و بیدار» به گونه جدی وارد دنیای بازیگری حرفوی شد.

او با کارگردانان پرآوازه ایرانی مثل سیروس مقدم، سیروس الوند، سامان مقدم، حمید لبخنده، شهرام شاه‌حسینی، فلورا سام، محمدحسین لطیفی و ... همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید : 

دانلود و تماشای سریال «میکائیل» 

رمز موفقیت «کامران تفتی» ؛ بازیگر سریال های پولیسی آی فیلم 2

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین