نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2654
-
الف
+

ناگفته های کمیدین ایرانی از زندگی شخصی اش/ جواد رضویان: مرگ جلوی چشمانم بود؛ دوبار وصیت خط نوشتم

«جواد رضویان» در یک برنامه تلویزیونی ازخاطرات تلخ و شیرین خود زندگی خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «جواد رضویان» بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران در یک برنامه تلویزیونی از تجربیات زندگی شخصی و خاطرات تلخ و شیرین خود و همچنین تاثیر حضور پربرکت خانواده در زندگی شخصی اش سخن گفت.

وی ادامه داد: من در یک خانواده مذهبی متولد شده ام و اولین اولادی بودم که به دانشکده هنر راه یافتم. اگر اینجا هستم، بیشتر از بهر دعای خیر پدر و مادرم بوده و پیشرفت چشم گیر من از زمان ورود همسرم به زندگی ام به وقوع پیوسته که مرا به بالاتر هدایت کرد.

«رضویان» با بیان اینکه در سال 1378 خورشیدی حدود 10 ماه خانه نشین شد ، اظهار داشت: در این مدت موهایم بلند شده بود و کسی دیگر مرا نمی شناخت ، حتی دوبار هم وصیت خط نوشتم و به همسرم دادم. همه این ها به خاطر این بود که خودم را گم کرده بودم.

وی افزود: آن زمان از همسرم خواستم که از من جدا شود. احساس خالی بودن و پوچ بودن داشتم و افسردگی شدید گرفته بودم. از شب می ترسیدم و آفتاب که غروب می کرد احساس مرگ داشتم.

«جواد رضویان» ادامه داد: آن زمان احساس مرگ داشتم و خواب دیدم که باران سوم خزان که بزند من می میرم. باران اول و دوم زد اما برای بار سوم برف آمد و من زنده ماندم.

«رضویان» در ادامه با بیان این که شهرت خطرات بسیاری دارد ، درخصوص عواملی که در کار هنری و شهرت اهمیت دارد گفت: توکل به خدا ، تلاش و خانواده اثر بسیاری در این زمینه دارد.من مرگ را دیدم و آن روزها را که مرور می کنم از خداوند می پرسم که من لایق محبت تو هستم؟

وی در پایان گفت: پدر و مادر بزرگترین سرمایه فرزندان هستند و پدرم همیشه برای من دعا می کند که پسر جان خدا آبرویت را حفظ کند.

گفتنی است که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 نقش آفرینی «جواد رضویان» را در سریال های «درحاشیه 1» و «درحاشیه 2» شاهد بودند.

بیشتر بخوانید : 

جواد رضویان» و «سیامک انصاری» با سریال طنز نیوجرسی به تلویزیون می آیند

جواد رضویان «زهرمار» را تجربه می کند

دانلود سریال درحاشیه 1

دانلود سریال درحاشیه 2

 م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر