نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2469
-
الف
+

«جمال شورجه» برای سریال موسی(ع) از بازیگران لبنان، سوریه، تاجیکستان و...دعوت می کند

«جمال شورجه» کارگردان سریال «موسی(ع)» طی یک مصاحبه از روند ساخت و جزئیات داستان این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «جمال شورجه» کارگردان سریال «موسی(ع)» که چندی پیش دچار سکته مغزی شد و اکنون دوره نقاهت را می گذراند، طی یک مصاحبه از روند ساخت و جزئیات داستان این سریال سخن گفت.

«جمال شورجه» در خصوص این که داستان سریال «موسی(ع)» از چه برهه زمانی شروع می شود ، گفت: قصه از قبل تولد حضرت موسی(ع) و از زمان رحلت یوسف پیامبر (ع) شروع می‌شود.

وی با اشاره به این که بازیگران این سریال هنوز مشخص نشده اند ، افزود: ما تلاش می‌کنیم برای تمام کرکترهای این سریال افرادی را انتخاب کنیم که ضمن داشتن استعداد‌ بازیگری به لحاظ چهره و فیزیک همخوانی لازم را داشته باشند. فعلا مشخص نیست از چهره‌های جدید استفاده کنیم یا از بازیگران ناآشنا.

آقای «شورجه» همچنین درباره استفاده از بازیگران خارجی در سریال «موسی‌(ع)» گفت: با توجه به این‌که موضوع این سریال فرامرزی است، به همین دلیل ضمن بهره‌مندی از بازیگران ایرانی، دعوت از گروه بازیگران کشور‌هایی همچون لبنان، سوریه، تاجیکستان، ارمنستان و ... در برنامه کاری ما می باشد. 

کارگردان سریال «موسی(ع)» گفت: بخش‌هایی از سریال را در شهرک دفاع مقدس فلمبرداری میکنیم ولی اگر لازم شد به خارج از ایران هم می‌رویم.

وی درخصوص استفاده از دیکور‌های فلم «محمد رسول‌الله» در این سریال گفت: مکان فلمبرداری فلم محمد رسول‌ الله به دوران ظهور اسلام یعنی ۱۴۰۰ سال پیش برمی‌گردد اما قصه سریال موسی (ع) مربوط به مصر باستان و بیش از هزار سال قبل از میلاد مسیح است.

«جمال شورجه» با بیان این که سریال «موسی(ع)» در کارنامه هنری اش جایگاه ویژه ای دارد ،به روزنامه جام جم گفت: مقام معظم رهبری ایران و دیگر علما و مراجع تقلید توصیه به ساخت این سریال کرده اند.

وی در پایان نیز گفت: برای هر چه بهتر ساخته شدن این اثر قرآنی از حضور کسانی که نسبت به کار‌های تاریخی تبحر لازم را داشته باشند ،بهره‌مند خواهیم شد و تلاش می‌کنیم سریال موسی‌ (ع) با بهترین کیفیت لازم و بالاترین درجه هنری جمهوری اسلامی ایران ساخته شود و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید :

نقش حضرت موسی (ع) را چه کسی بازی خواهد کرد؟

«یوسف پیامبر» به تلویزیون بازمی گردد

فریکونسی کانال تلویزیونی آی فیلم2

ساخت سریال «موسی (ع)» متوقف می شود؟

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر