نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4844
-
الف
+

نبرد نفس گیر «شیرشاه» و «انتقام جویان»/ آیا انیمیشن محبوب بعد از 25 سال ریکورد می زند؟

لایو اکشن فلم سینمایی «شیرشاه» که شب گذشته 28 سرطان(تیر) اکران خود را آغاز کرده، با استقبال بالای مخاطبان روبه رو شده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم لایواکشن «شیرشاه» پس از گذشت ۲۵ سال از ساخت اولین نسخه خود ، شب گذشته ۲۸ سرطان(تیر) اکران خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرد و در رتبه دوم بیشترین فروش پیش نمایش فلمی از کمپنی دیزنی پس از «انتقام‌جویان: پایان بازی» قرار گرفت.

بر اساس گزارشاتی از میزان پیش فروش تیکت ها پیش بینی می شود که فلم سینمایی «شیرشاه»با فروش بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون دالر دومین افتتاحیه بزرگ سال ۲۰۱۹ میلادی در امریکای شمالی را به نام خودش ثبت کند.

نسخه جدید «شیرشاه» از تکنالوژی متفاوت و خیره کننده ‌ای بهره می‌برد و «جان فاوور» کارگردان این انیمیشن برخی صحنه‌ها را با واقعیت بازسازی کرده است.

این کارگردان معروف، پیش از این انیمیشن های «دیو و دلبر» و «کتاب جنگل» را نیز کارگردانی کرده است.

لایو اکشن سبکی از انیمیشن‌سازی است که در آن به‌طور واقعی از تکنیک فلمبرداری استفاده می‌کنند و سپس بر آن جلوه‌های ویژه اعمال می‌شود.

نخستین لایو اکشن دیزنی در سال 1950 بود با ساخت جزیره گنج و آخرین آن هم «کتاب جنگل» بود که در سال 2016 ساخته شد.

هم‌اکنون تریلر نسخه سینمایی «شیرشاه» توانسته به ریکورد دومین تریلر پربازدید دست یابد. 

نسخه قدیمی انیمیشن «شیرشاه» موفق شد جوایز زیادی را کسب کند که از جمله آن ها می‌توان به ۲ اسکار و ۲ جایزه گلدن گلاب در بخش موسیقی متن، همچنان ۳۴ عنوان جوایز دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

فلم سینمایی «شیر شاه» را به صورت سه بعدی تماشا کنید

«شاهرخ خان» و پسرش صداپیشه انیمیشن «شیرشاه» می شوند

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر