نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11288
-
الف
+

پشت صحنه سریال کمیدی «شب های برره»

در این ویدیو پشت صحنه سر یال کمیدی «شب های برره» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «پشت صحنه» فلم ها و سریال ها همواره برای بسیاری از بینندگان جذابیت داشته به طوری که علاقه مند هستند از رازهای پشت پرده و اتفاقاتی که دست به دست هم داده تا سکانس های جذاب و به یادماندنی در ذهن مخاطب نقش بندد ، آگاه شوند.

سریال پربیننده «شب های برره» هم سکانس های جذاب و هیجانی زیادی داشته که پشت صحنه  آن را در این ویدیو تماشا می کنید.

گفتنی است «شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» سرطان سال گذشته بعد از سال ها از کانال تلویزیونی آی فیلم2 بازنشر شد و با اقبال مخاطبانش روبرو شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «کیانوش» سر دبیر یک روزنامه در دهه 40  سده اخیر است . او با نوشتن مقاله ای انتقادی در مورد فساد مالی سران وقت حکومتی بازداشت و به تبعید محکوم می شود.

در مسیر اسلحه یکی از نگهبابانان به دست او می افتد و نگهبان او را در بیابان رها می کند . در این میان کیانوش توسط ماری گزیده وبی هوش می شود، شیر فرهاد پسر بزرگ سالار خان ،خان پایین برره او را نجات می دهد و با خود به برره می آورد ....

«مهران مدیری»، «سیامک انصاری»، «رضا شفیعی جم»، «محمدرضا هدایتی»، «فلامک جنیدی»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «هادی کاظمی»، «فاطمه هاشمی»، «سعید پیردوست»، «محمد شیری» و...از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کردند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال «شب های برره»

طنزنما/رقص کمدین های ایرانی در یک مراسم عروسی

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین