نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3797
-
الف
+

اختصاصی/ «مرد هزار چهره» به آی فیلم 2 می آید

سریال کمیدی «مرد هزارچهره» از تاریخ 21 سرطان(تیر) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم ۲ ، با پایان یافتن نشر سریال «پژمان» ، سریال کمیدی «مرد هزار چهره» به کارگردانی «مهران مدیری» از 21 سرطان(تیر) هر شب ساعت 8 به وقت تهران و کابل و ساعت 8:30 به وقت دوشنبه(تاجیکستان) از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سریال «مرد هزار چهره» در سال ۱۳۸۷ خورشیدی ساخته و از صدا و سیمای ایران به نشر رسید.

این سریال داستان مردی به نام «مسعود شصتچی» است که به اشتباه در موقعیت های اشتباهی قرار می‌گیرد.

مرد هزارچهره روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.

در خلاصه داستان «مرد هزار چهره» آمده است : اگر جای من بودید؟ اگر می‌خواستید خودتان را ثابت کنید؟ اگر مجبور بودید جای آدم‌های دیگر باشید...؟ چیزهایی که اصلاً به شما مربوط نیست ولی لذت بخش است و آدمهایی که شما را بزرگ می‌کنند در حالی که شما خودتان هستیند.. لذت‌بخش است، نه؟ اگر جای من بودید... 

در این سریال بازیگرانی چون «مهران مدیری»، «علیرضا خمسه»، «پژمان بازغی»، «سیامک انصاری»، «بهاره رهنما»، «سروش صحت»،«نصرالله رادش»،«شقایق دهقان»، «سعید پیردوست»، «امیرحسین رستمی »و ...ایفای نقش کرده اند.

بر اساس این گزارش ، سریال «مرد هزار چهره» از جمعه 21 سرطان(تیر) ، هر شب ساعت 8 به وقت تهران و کابل و ساعت 8:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 به نشر خواهد رسید. 

بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «پژمان» 

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر