نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7705
-
الف
+

سریال های در حال نشر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

«بوی باران»، «خانواده دکتر ماهان» و «گاندو» سریال هایی هستند که هم اکنون از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شوند.

به گزارش آی فیلم2،  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در هر مناسبت و فصلی به نشر سریال‌های جدید اقدام می‌کند.

فصل تابستان یکی از مقاطعی است که تلویزیون این کشور با نشر سریال‌های جدید و متنوع مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

در ادامه نگاهی به سریال های درحال نشر در چینل های مختلف تلویزیون این کشور انداخته ایم:  

عروس تاریکی

سریال «بوی باران» با نام قبلی «عروس تاریکی»

سریال بوی باران به کارگردان آقای «محمود معظمی» داستان زندگی زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش است که پس از سال‌ها جدایی، قصد بازگشت به زندگی مشترک را دارند. در این مسیر قصد دارند برای ساخت زندگی جدید با مهارت‌های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت، خوشبختی را بنا کنند.

در این سریال بازیگران پرآوازه ای مانند رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده،مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و …نقش بازی کرده اند.

سریال خانواده دکتر ماهان

این سریال، داستانی در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی است و مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند. این مجموعه روایتگر نگاهی تازه در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

خانواده دکتر ماهان

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش‌رزم، بهرام شاه‌محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی و فریده دریامج بازیگران سریال دکتر ماهان به کارگردانی آقای «علی محمد قاسمی» هستند.

سریال گاندو

سریال ضد جاسوسی «گاندو» جدیدترین تولید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ژانر پولیسی امنیتی می باشد که فلمنامه آن براساس وقایع تاریخی این کشور به نگارش درآمده است.

سریال گاندو

این سریال که تاکنون اقبال بالایی از آن شده، ماجراهای پیرامون دوسیه «جیسون رضاییان» خبرنگار ایرانی آمریکایی روزنامه واشنگتن پست در ایران را به تصویر کشیده است که چند سال به جرم جاسوسی در محبس بود.

گاندو

سریال گاندو

در این سریال درکنار بازیگران پرآوازه تلویزیون و سینمای ایران مانند «محمدرضا شریفی نیا»، «کامبیز دیرباز»، «سید مهرداد ضیایی»، «رضا توکلی»، «لیلا اوتادی» ،«صالح میرزا آقایی» و «فرهاد قائمیان» بازیگران دو تابعیتی و ترک نیز نقش آفرینی می کنند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر