نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6223
-
الف
+

ساخت قسمت دوم و سوم فلم سینمایی «محمد رسول الله(ص) »

همزمان با آغاز اکران فلم «محمد رسول الله» در هند ، تهیه کننده این فلم از ساخت قطعی قسمت دوم و سوم آن خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمدرضا صابری» تهیه کننده فلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)»  از ساخت قسمت دوم و سوم این فلم سینمایی خبر داد.

آقای صابری گفت: قطعاً قسمت دوم و سوم فلم سینمایی «محمد رسول الله» تولید خواهد شد و تاکنون منتظر پایان اکران بین‌المللی این اثر هستیم چرا که هنوز اکران آن در هندوستان و چند کشور دیگر آغاز نشده است.

صابری با بیان این که یکی از افتخارات فلم «محمد رسول الله» ساخت شهرک سینمایی برای این فلم سینمایی است ، گفت : پیش‌تولید سریال «سلمان فارسی» در این شهرک آغاز شده و بخشی از این سریال در این لوکیشن فلمبرداری خواهد شد.

وی درباره فروش فلم «محمد رسول الله» تا به امروز به ایکنا گفت : فروش داخلی این فلم سینمایی تاکنون ۳۴ ملیارد بوده و فروش خارجی هم هنوز جمع‌بندی نشده، ولی ۶۵۰ هزار دالر در ترکیه، ۴۰۰ هزار دالر در عراق و... از بابت تیکت فروشی دراین 2 کشور ثبت شده است.

تهیه کننده فلم «محمد رسول الله» درخصوص اکران این فلم در هندوستان گفت : البته به اکران هند هم نگاه ویژه‌ای داریم، چون می‌توان حدس زد که فروش در این کشور با توجه به میزان جمعیت مسلمان مطلوب خواهد بود.

این تهیه کننده در پاسخ به این سؤال که آیا این فلم توانسته با فروش، هزینه‌های خود را بازگرداند، گفت: درباره این فلم سینمایی نباید به این شکل قضاوت کرد، زیرا چنین آثاری جزء پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند و هدفی والاتر از فروش مالی دارند. 

فلم «محمد رسول الله» به دوران طفولیت حضرت محمد (ص) می پردازد که در آن علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، محسن تنابنده، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، پانته‌آ مهدی‌نیا، نسرین نصرتی و صادق هاتفی به ایفای نقش می پردازند.

این فلم پرمصرف ‌ترین فلم تاریخ سینمای ایران به شمار می‌رود و مجموع هزینه‌های صرف شده برای ساخت این فلم 62 ملیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید : 

فیلم محمد رسول الله (ص) در آذربایجان به نمایش در می آید

پشت صحنه فلم محمد رسول الله «ص»

اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» برای اولین بار در آفریقا

لحظه تولد پیامبر اکرم(ص) در فیلم محمد رسول الله+ویدیو

م ح/ب م

نظر شما
ارسال نظر