نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
20878
-
الف
+

اوج هیجان و ترس در قسمت های پایانی فصل پنجم سریال «پایتخت»

«ترس»، «اضطراب» و «هیجان» در قسمت های پایانی سریال «پایتخت 5» به اوج خود رسیده است.

 

 

به گزارش آی فیلم2، «فصل پنجم» سریال پایتخت «5» به کارگردانی «سیروس مقدم» این روزها از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود و با اقبال بالای فارس زبانان مواجه شده است.

شاید از لحاظ هیجان و تنوع بتوانیم بگوییم «پایتخت 5»، متفاوت ترین فصل پایتخت بوده که از صدا و سیمای ایران نشر شده و خیلی از اتفاق های «پایتخت 5» پیش از این در هیچ فلم و سریال این کشور دیده نشده است.

«ترس»، «اضطراب» و «هیجان» در قسمت پایانی فصل پنجم سریال «پایتخت» باعث شده که فارس زبانان مشتاقانه این سریال را دنبال کنند و با ارسال پیام هایی رضایت خود را به خاطر نشر این سریال نشان دهند به گونه ای که در نطرسنجی کانال تلویزیونی آی فیلم2 «پایتخت5» به عنوان پربیننده ترین سریال انتخاب شد.

نکته مهم «پایتخت ۵» صحنه‌های جنگی بسیار سنجیده و حرفوی است که به تصویر کشیده شده اند.

لحظه عبور تانک خانواده نقی معمولی و همراهانشان از کنار موتر داعشی ها و تعقیب گریز تروریست ها و صحنه های جنگ و درگیری و پرتاب فیر ازجمله سکانس های هیجانی فصل پنجم سریال پایتخت می باشد.

محسن تنابنده ، بهرام افشاری، علیرضا خمسه ،ریما رامین فر، احمد مهرانفر،سارا و نیکا فرقانی اصل ،هومن حاجی عبدالهی ، محمدرضا علیمردانی و... ازجمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم این سریال نقش بازی کرده اند.

فصل پنجم سریال «پایتخت» ساعت 8 شب به وقت تهران و کابل و 8:30 شب به وقت دوشنبه از آی فیلم2 نشر می شود.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

ب م

نظر شما
ارسال نظر