نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4141
-
الف
+

برگزاری برنامه های ویژه هنری به مناسبت روز جهانی پناهنده در تهران

نمایشگاه آثار فاخر عکاسی جمعی هنرمندان مهاجر افغانستانی به مناسبت روز پناهنده ، به مدت یک هفته در  تهران برگزار می گردد.

به گزارش آی فیلم 2،  نمایشگاه آثار فاخر عکاسی جمعی از هنرمندان مهاجر افغانستانی به مناسبت روز پناهنده، از روز پنجشنبه 30 جوزا (خرداد) به مدت یک هفته در  تهران برگزار می گردد.

بانو «زینب لک» مسئول فرهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت تهران نیز در خصوص این نمایشگاه هنری اظهار داشت: قصد داریم به مناسبت روز جهانی پناهنده نمایشگاه عکسی از آثار هنرمندان عکاس افغانستانی با موضوع مهاجرت به مدت یک هفته در تهران برگزار کنیم.

وی افزود: در کنار این نمایشگاه غرفه هایی چون صنایع دستی، غذاهای سنتی و همچنان غرفه آموزش هنر خوشنویسی و نقاشی برای بزرگسالان و کودکان توسط هنرمندان نام آشنای افغانستانی برپا می گردد.

مسئول فرهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت تهران با بیان اینکه هنرمندان و فرهنگیان افغانستانی در این نمایشگاه مشارکت و همکاری ویژه با اداره اتباع دارند، اضافه کرد: در طول یک هفته برگزاری این نمایشگاه هر روز اجرای خاص و متفاوت از موسیقی افغانستانی و تیاتر مهاجرین توسط هنرمندان مهاجر خواهیم داشت.

بانو لک در پایان ضمن دعوت از فعالان جامعه پناهنده افغانستانی ، ابراز داشت: علاقه مندان می توانند برای مشارکت و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های ویژه روز جهانی پناهنده با بخش فرهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین ولایت تهران تماس حاصل نمایند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

آثار هنرمندان نقاش افغانستان در «ورامین» به نمایش درآمد

«محمد حسین احمدی» خوش نویس افغانستانی : مرزی بین هنرمندان ایرانی و افغانستانی نیست

 

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر