نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5589
-
الف
+

«قصر شیرین» سید رضا میرکریمی نامزد دریافت جایزه جام طلایی جشنواره شانگهای شد

«قصر شیرین» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سیدرضا میرکریمی» به بخش مسابقه اصلی جشنواره معتبر و بین‌المللی فلم شانگهای راه یافت.

به گزارش آی فیلم ۲، «قصر شیرین» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سید رضا میرکریمی» در نخستین نمایش بین‌المللی خود به بخش مسابقه اصلی بیست و دومین جشنواره فلم شانگهای راه یافته و اکنون نامزد دریافت جایزه جام طلایی می باشد.

جشنواره فلم شانگهای ، یکی از معتبرترین فستیوال های آسیایی است که از ۲۵ جوزا (خرداد) تا ۳ سرطان (تیر) در چین برگزار می‌شود.

قصر شیرین سید رضا میرکریمی حامد بهداد جشنواره شانگهای

«قصر شیرین» نهمین فلم سینمایی میرکریمی در مقام کارگردان و اولین تجربه همکاری او با «حامد بهداد» است که در تنها نمایش داخلی خود در جشنواره ملی فلم فجر با تحسین منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شده بود و در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را از آن خود کرد.

قصر شیرین سید رضا میرکریمی حامد بهداد جشنواره شانگهای

«قصر شیرین» در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر، جایزه بهترین فلمنامه را کسب کرد و در بخش‌های دیگر از جمله بازیگری نقش اول هم برای حامد بهداد، نامزد دریافت جایزه بود.

«حامد بهداد»، «ژیلا شاهی»، «اکبر آئین»، «آزاده نوبهار»، «محمد اشکان‌فر»، «محمد عسگری»، «یونا تدین»، «نیوشا علیپور»، «بابک لطفی خواجه‌پاشا» و «زهیر یاری» بازیگران این فلم هستند. 

قصر شیرین سید رضا میرکریمی حامد بهداد جشنواره شانگهای

قصر شیرین سید رضا میرکریمی حامد بهداد جشنواره شانگهای

فلم سینمایی «قصر شیرین» از یک طرف داستان عاشقانه‌ای است که با کینه همراه شده و از طرف دیگر قصه مردی است که مجبور می‌شود مسئولیت زندگی کودکانش را به دوش بکشد.

اما اگر بخواهیم به خلاصه قصه رسمی فلم مراجعه کنیم، باید بگوییم: جلال مرادی در یک تصادف خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

جایگاه افغانستان در جشنواره جهانی فلم فجر ایران

جشنواره فلم شانگهای از داوران کشورهای جاده ابریشم استفاده کند

جایزه بهترین بازیگر گلدن گلوبال به حامد بهداد رسید

«حامد بهداد» جایگزین «محمدرضا گلزار» در سریال «دل» شد

دانلود سریال آسمان من با بازی حامد بهداد

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر