نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
14800
-
الف
+

مورد اعتمادترین بازیگران مرد و زن هند در سال 2019 اعلام شد

«آمیتاب باچان» و «دیپیکا پادوکون» مورد اعتمادترین بازیگران مرد و زن 2019 شدند.

بالاترین رتبه در لست شخصیت های مورد اعتماد در سال 2019 از بین بازیگران مرد به «آمیتاب باچان» و از بین بازیگران زن به «دیپیکا پادوکون» تعلق گرفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، لستی از شخصیت های مورد اعتماد هند در سال 2019 در زمینه اعتماد برندهای مختلف به این شخصیت ها برای فروش بیشتر محصولات خود نشر شده است.

این مطالعه بر اساس تحقیق از 2315 مصرف کننده از 16 شهر انجام شده که تنها به بازیگران اختصاص ندارد و در زمینه های مختلف است.

«آمیتاب باچان» در بین بازیگران مرد در صدر مورد اعتماد ترین شخصیت ها قرار گرفته و «عامر خان» ، «سلمان خان» ، «آکشی کومار» و «شاهرخ خان» نیز در رتبه های بعدی این لیست قرار دارند.

«گیریش وانخده» تحلیل گر تجارت فلم گفت : «آن چه برندها می خواهند یک چهره قابل اعتماد است. آقای «آمیتاب» یک چهره قابل اعتماد است.او چهره ای غیر سیاسی است و هیچگونه جنجالی ندارد. محصولاتی که او تبلیغ می کند به فروش بسیار خوبی می رسند.هیچکس نمی تواند به «باچان» برسد.»

وی در ادامه نیز افزود : «آنچه که درباره چهره اهمیت دارد این است که شناخته شده باشد.اگر بعد از تبلیغ یک محصول توسط یک چهره شناخته شده آن محصول فروش خوبی داشته باشد این شخص به یک چهره قابل اعتماد تبدیل می شود.»

در بین بازیگران زن «دیپیکا پادوکون» در صدر مورد اعتماد ترین بازیگر زن و «کاترینا کیف» ، «مادهوری دیکسیت» ، «آلیا بات» و «کاجول» در رتبه های بعدی قرار دارند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

خاطره «آمیتاب باچان» بازیگر سینمای بالیوود از سفر به کابل
12 نقش ماندگار «آمیتاب باچان»+ تصاویر
آمیتاب باچان76 سالگی اش را با طرفدارانش جشن گرفت + تصاویر
اولین بازی «آمیتاب باچان» با پرکارترین بازیگر بالیوود در یک فلم کمیدی
شاهرخ خان، سلمان خان و عامرخان امسال شکست خوردند!
10 حقیقتی که درباره «شاهرخ خان» که نمی دانید
پسر شاهرخ خان بازیگر می شود؟
شاهرخ خان: وقتی هموطنانم فلم جدیدم را نپسندیدند قلبم شکست
«شاهرخ خان» برای چهارمین بار داکتر شد!

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر