نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4433
-
الف
+

رمز موفقیت «کامران تفتی» ؛ بازیگر سریال های پولیسی آی فیلم 2

«کامران تفتی» از رمز موفقیت خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«کامران تفتی» در برنامه «پشت صحنه» شبکه آی فیلم از رمز موفقیت خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «کامران تفتی» بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال هایی هم چون «خواب و بیدار» و «میکائیل» شاهد بودند ، در برنامه «پشت صحنه» شبکه آی فیلم از رمز موفقیت خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«کامران تفتی» با بیان این که نه چهره زیبایی داشته و نه چشم های رنگی ، رمز موفقیت خود را در حرفه بازیگری در این سه کلمه توصیف کرد: «صبر،ایمان،عشق».

بازیگر سریال «سایه بان» در پیوند با همین موضوع افزود : من به این نتیجه رسیدم که فضای اکادمیک و تحصیلی همزمان با کسب تجربه به نزدیک شدن به موفقیت در این حرفه بسیار کمک میکند.

«تفتی» در ادامه با اشاره به این که آماده بودن برای پذیرش فرصت ها در حرفه بازیگری مهم است ، گفت : من بازیگری در سریال «خواب و بیدار» ساخته آقای «فخیم زاده» را فرصت بی نظیری برای خود میدانم چرا که کار در آن اثر باعث شد من در چهارکار دیگر بازی کنم و این به همین شکل ادامه یافت.

کامران تفتی بازیگر پرتلاش و مستعد سینما، تلویزیون و تیاتر ایران در سال 1373 خورشیدی با بازی در سریال «سفر آخر»  نخستین تجربه تصویر خود را کسب کرد.

بعد از آن در «ولایت عشق» با آقای «مهدی فخیم زاده» همکاری کرد و با «خواب‌وبیدار» به گونه جدی وارد دنیای بازیگری حرفوی شد.

کامران تفتی به‌نوعی تبدیل به بازیگر ثابت سریال‌های «فخیم زاده» شده بود. «حس سوم» و «بی‌صدا فریاد کن» همکاری‌های بعد وی با مهدی فخیم زاده بود.

او در این میان با کارگردانان پرآوازه ایرانی مثل سیروس مقدم، سیروس الوند، سامان مقدم، حمید لبخنده، شهرام شاه‌حسینی، فلورا سام، محمدحسین لطیفی و ... همکاری داشته است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

عکسی متفاوت از «کامران تفتی» بازیگر آی فیلم2

دانلود و تماشای سریال «خواب و بیدار»

دانلود و تماشای سریال «سایه بان»

دانلود و تماشای سریال «میکائیل» 

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر