نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3349
-
الف
+

کمند امیرسلیمانی: کار کردن با «برادران محمودی» همیشه لذت بخش است

«کمند امیرسلیمانی» گفت: کار کردن با کارگردان هایی مانند «برادران محمودی» همیشه لذت بخش است.

«کمند امیر سلیمانی» بازیگر سریال «دلدار» که این روزها از تلویزیون ایران نشر می شود از تجربه همکاری با سینماگران افغانستانی گفت.

به گزارش آی فیلم2، بانو «کمند امیرسلیمانی» بازیگر ایرانی درپیوند با جدیدترین نقش آفرینی خود در سریال رمضانی «دلدار» گفت: کرکتر من در این سریال نقش مقابل پژمان با بازی نیما رئیسی است که یک ماجرای عشقی را در گذشته سپری کرده اند و حالا دوباره به هم رسیده اند. 

وی علاوه کرد: به نظرم مجموعه داستان سریال «دل‌دار» چند وجهی است که نسبت به کارهای مناسبتی دیگر متفاوت است. قصه سریال ما یک درام واقعی با همه اتفاقات زندگی است که بخشش و عشق را بیشتر از همیشه برجسته می کند. روند قصه سریال با غافلگیری هایی همراه است که توان جذب مخاطب را دارد.

امیرسلیمانی همچنین  با اشاره به اینکه پیش از این سابقه همکاری با برادران محمودی را در سریال سایه بان داشته، به باشگاه خبرنگاران گفت:: کارکردن با کارگردان هایی مانند برادران محمودی که کارشان را بلد هستند، همیشه لذت بخش است و جایی برای حرف باقی نمی گذارد. برای من اندازه نقش اصلا مهم نیست؛ من در همکاری قبلی خود با برادران محمودی هم این موضوع را متوجه شدم که با هوشی که دارند، مخاطب را تا آخر پای قصه خود می نشانند.

در پیوند با این مطلب بیشتر بخوانید:

اولین پشت صحنه از عاشقانه جدید سینماگران افغانستانی
بازیگر سریال «پدرسالار» از همکاری با سینماگران افغانستان سخن گفت
«نوید محمودی» از سریال دلدار گفت
آنونس سریال رمضانی دلدار
تیتراژ سریال دلدار

ب م

نظر شما
ارسال نظر